Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpte laptop uten operativsystem og annet programvare?


dTd

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg lurer litt på å kjøpe meg en laptop til ca 8k, men jeg har ikke behov for en laptop levert med ferdig programmvare, som for eks vista, samt office ol shit.

 

Men jeg kan ikke finne noen sider som selger laptops uten os ? noen som vet om noe? titta på dell.no, vet at før så var det mulig å velge uten os, men nå måtte du vist ha med den dårligste vista versjonen :/ og det er jeg ikke spesielt innteresert i, hadde også vært flott om det hadde vært muligheter for egen konfigurasjon for ram, cpu og gpu ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

 

Jeg lurer litt på å kjøpe meg en laptop til ca 8k, men jeg har ikke behov for en laptop levert med ferdig programmvare, som for eks vista, samt office ol shit.

 

Men jeg kan ikke finne noen sider som selger laptops uten os ? noen som vet om noe? titta på dell.no, vet at før så var det mulig å velge uten os, men nå måtte du vist ha med den dårligste vista versjonen :/ og det er jeg ikke spesielt innteresert i, hadde også vært flott om det hadde vært muligheter for egen konfigurasjon for ram, cpu og gpu ol.

 

multicom.no

Lenke til kommentar

Bærbare fra Multicom eller Netshop ser faktisk ut til å være ganske dyre, selv uten os. Det ser ut at billigste alternativ er f.eks. en bærbar fra Acer/Asus/Lenovo eller tilmed HP. Du får riktignok med Vista, men kan jo installere hva du vil og glemme Vista. Tror jeg ville gått for en Acer og formatert og installert som jeg lystet.

Lenke til kommentar

www.zepto.no

 

Zepto har kjøpt tilbake pc produksjonen fra netshop og virker veldig konkurransedyktige mht. pris og ny hardware. Her kan du og velge å kjøpe pc uten OS. Kan også velge større batterier (12-celler) til en ok pris, noe som ville vært viktig om jeg skulle kjøpt meg laptop i dag. Satte opp en 14" gamer pc med 12-cellers tilleggsbatteri, kraftig prosessor (nye T8000 serien, noe ventetid på denne), 8600 GT og 320gb harddisk, 4gb minne, N standard nettverk og diverse til rundt 10 000. Røverkjøp spør du meg.

Endret av Nessa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...