Gå til innhold

hvordan se Oscar LIVE i år?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, crap. Johnny Depp er den beste skuespilleren som adri har fått en Oscar. Jeg skal ikke si noe om at Daniel Day-Lewis fikk den, for jeg har ikke sett There Will Be Blood, men hele mitt hjerte vil at Depp skal få den jævla statuetten han så inderlig fortjener, så jeg er skuffa. Han må vel dø for å få en.

Lenke til kommentar
Meh, crap. Johnny Depp er den beste skuespilleren som adri har fått en Oscar. Jeg skal ikke si noe om at Daniel Day-Lewis fikk den, for jeg har ikke sett There Will Be Blood, men hele mitt hjerte vil at Depp skal få den jævla statuetten han så inderlig fortjener, så jeg er skuffa. Han må vel dø for å få en.

 

Tar sin tid. Depp har dog gjort mye bedre roller enn denne.

 

Kan nevnes at tidenes beste skuespiller; Al Pacino ikke fikk oscar før han fikk den for "Scent of a Woman", mange år etter Gudfaren-filmene og Scarface.

Lenke til kommentar

Depp har faktisk vært nominert tre ganger

 

Pirates (første filmen)

Finding Neverland

Sweeney Tood

 

Eneste som han gjorde det virkelig bra i av disse er Finding Neverland, men som sagt; han kunne godt få nominasjoner for andre roller han har gjort. Som Donnie Brasco f.eks, eller Sleepy Hollow

 

Coens får prisen for beste regi, da tar vel There Will Be Blood beste film.

Lenke til kommentar
Greit at du vil at Johnny Depp skal vinne, men da bør han vel vinne for en film som faktisk er verdt å se.

Sweeney Todd er da en mer enn sebar film. :) Helt enig i at det ikke er Depp sin beste rolle, men når man ser hva han ikke har vunnet for tidligere, må man nesten begynne å lure på om det noengang vil skje. Men, håper nå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...