REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Driver å installerer det, så fucker det seg enten under disk 2 eller 3. Installasjonsvinduet blir helt hvitt. Og hvis jeg klikker på det kommer det at programmet ikke svarer. Skikkelig irriterende, har skjedd 3-4 ganger nå. Noen som vet hva problemet kan være?
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Klarer ikke å se hva det kan være for noe.. Stopper den på samme prosent hver gang ?
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Klarer ikke å se hva det kan være for noe..Stopper den på samme prosent hver gang ? Nei, forskjellig. Sist gang nå stoppet den akkurat da jeg satt in CD 2.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Har du ett til sett cd'er ? Prøvde med en venns. Og samme problem der og.
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Da har jeg strengt tatt ingen anelse. Prøvd å instalere på en annen HD?
Dev- Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 laste ned fra account management sidene i stedet?
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Cya in a week : O Anyway, ja, prøv det. Synd at det er JÆVLIG, surt vist det ikke funker : p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå