Gå til innhold

Problem med å motta SMS frå USA


Anbefalte innlegg

Hei!

Litt usikker på kva som skjer, evt. kvar eg kan henvenda meg, så forsøker meg på ein post her.

 

Tingen er at eg ikkje mottar SMS'ane som ein kompis i USA sendar til meg, siste meldinga eg fekk av han var 2.1.2008. Eg har kontakt med han over mail/msn/skype, så har ikkje tenkt noko særleg på det, men nå var han fornærma på meg sidan eg ikkje svarte på meldingane ;)

 

Eg har hatt abonnement hos IPEA sidan august 2007, og har dermed hatt OneCall sidan begynnelsen av februar (sidan dei kjøpte opp IPEA).

Problemet følgte altså med over til OneCall.

Kan dette ha noko med Network Norway å gjera? IPEA gjekk vel over til desse ved nyttår?

 

Er det nokon som har vore borte i noko liknande , eller har ein fiks ide?

 

For sikkerhetsskuld:

- Ja, han sender til rett nummer, med rett landskode, akkurat det same som har fungert før.

- Ja, andre personar i Norge har mottatt SMS frå han. Nei, eg veit ikkje om nokon av dei har Network Norway, veit at nokon har Telenor, Netcom og Tele2.

- Ja, eg får sendt SMS til han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan godt være at det er overgangen til Network Norway som gjør at du ikke får meldinger lenger.

 

Kanskje den amerikanske operatøren ikke helt vet hvilken "vei" meldingen skal sendes for å ende opp hos Network Norway.

 

Dette ville jeg tatt opp med OneCall og fått dem til å sende videre til de som jobber med roaming i Network Norway.

 

Ta gjerne med hvilket nummer og operatør det kommer fra, og tidspunkt for når han har forsøkt å sende til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...