Gå til innhold

GeForce 9-serien er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må inrømme at jeg blir helt forvirra i skjermkortmarkedet nå, og jeg ser på meg selv som en med mye peiling på data.

 

Nvidia kommer med et nytt skjermort, geforce 9 serien, mens det fortsatt er kort i geforce 8 serien som yter bedre.

 

I tillegg har man xfire og sli, som da antegelivis yter mye bedre enn det nye kortet og muligens det som kommer etter det også.

 

Nei, det blir mye surr for tiden.

 

Vel, når Mercdes lanserer en ny serie, så betyr det ikke at enhver av den nye serien kjører fortere enn den gamle. Men så er jo en bils egenskaper mer enn bare fart.

 

Ikke ale som bare tenker 3DMARK.

Lenke til kommentar
Jeg må inrømme at jeg blir helt forvirra i skjermkortmarkedet nå, og jeg ser på meg selv som en med mye peiling på data.

 

Nvidia kommer med et nytt skjermort, geforce 9 serien, mens det fortsatt er kort i geforce 8 serien som yter bedre.

 

I tillegg har man xfire og sli, som da antegelivis yter mye bedre enn det nye kortet og muligens det som kommer etter det også.

 

Nei, det blir mye surr for tiden.

 

Vel, når Mercdes lanserer en ny serie, så betyr det ikke at enhver av den nye serien kjører fortere enn den gamle. Men så er jo en bils egenskaper mer enn bare fart.

 

Ikke ale som bare tenker 3DMARK.

 

Så er det forskjell på biler og skjermkort da. Har jo alltid vært sånn at nytt kort betydde bedre ytelse ( ny serie altså ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...