pgrundet Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Heisann! I forgårs kjøpte jeg Den Lengste Reisen. Spilte det med bestefar da jeg var liten, og i sommer kjøpte jeg Drømmefall, som var knallbra etter min mening! dessverre ble de gamle CDene ødelagte, og som sagt, jeg kjøpte det igjen på mandag. Esken er en slik "falsk" eske (som jeg pleier å kalle det ), med rød ramme som det står "Xplosiv" på. Er dette en slags "internasjonal" versjon, som man ikke kan velge språk på? Ville gjerne hatt spillet på norsk, men jeg får ikke byttet.. Noen som vet noe..? Ville gjerne bare fått bekreftet om det kun er på engelsk, eller om jeg kan få det på norsk. Irriterende tanke at "kaaanskje det går" .. xD
Gormers Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vel det første du kan gå etter er jo om spillet har norsk skrift utenpå. Hvis ikke så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Det spillet jeg kjøpte hadde grønne kanter hvor det stod "PC BEST BUY", og det stod på norsk utenpå. Jeg kunne velge mellom svensk, dansk og norsk tror jeg, og spillet var på DVD. Uansett, jeg vet ikke.
Myagos Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) slett Endret 21. februar 2008 av Myagos
Smooth Ceiling Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du kan bestille limited edition av "Drømmefall" fra bl.a. Gamezone. Bonusmusikken og artboken er absolutt verdt det, vil jeg si. Det koster 259,- ved Gamezone (+ frakt, antar jeg), og dette er som nevnt spesialutgaven med ekstra ting og tang. Det er absolutt verdt de ekstra kronene i forhold til versjonen en plukker upp fra billigkurven, synes jeg, og dette skal være den norske utgaven (spør de for sikkerhets skyld om du er i tvil, men produktbildet på siden viser den norske).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå