Gå til innhold

Tv kun til Xbox 360 inne på hybelen


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny TV iløpet av uka kun til xbox360(spilliing og film/serie titting. Jeg sitter igjen med to Tver og klarer ikke å bestemme meg, HANNspree XV32 eller Tatung V32MCHK jeg lurte på hva folka her har noe å si om disse tvene. Jeg meninga er å bruke den over vga kabel itileg koble annlegg til tven. Dersom dere mener begge disse tvene er dårlige kan dere anbefale en annen tv men den skal ikke koste mer enn 5000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny TV iløpet av uka kun til xbox360(spilliing og film/serie titting. Jeg sitter igjen med to Tver og klarer ikke å bestemme meg, HANNspree XV32 eller Tatung V32MCHK jeg lurte på hva folka her har noe å si om disse tvene. Jeg meninga er å bruke den over vga kabel itileg koble annlegg til tven. Dersom dere mener begge disse tvene er dårlige kan dere anbefale en annen tv men den skal ikke koste mer enn 5000.

 

Hvis du har kikka på produktannmeldelsene under tv-en så kan du se alt folk har skrytt mest av Tatung V32MCHK tv-en.

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Tatung V32MCHK, er kansje ikke så god lyd i de innebygde høytalerene?

 

Veldig god lyd i MCHK!!! Selfølgelig ikke bass da men hvilken TV får du med bass? Jeg har MCHK og er kjempefornøyd med den til Xbox 360... Men du får nok ikke tak i MCHK lengere.. du må nok kjøpe arvtakeren MCAK.. som også har bedre kontrast enn MCHK. Jeg tror ikke du vil angre :)

 

Det er i allefall helt nydelige farger og topp lysstyrke i min TV. Å spille spill med masse neonfarger i slik som crackdown og NFS:Carbon er helt genialt :p

Endret av kehax
Lenke til kommentar

Sånn generelt ville jeg styrt unna Tatung. Jeg har et par kompiser som bruker den tven og de virker fornøyde, men jeg synes ikke akkurat at den er noe å rope hurra for selv når jeg har testet Xbox 360 på den. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvorfor, men etter å ha spilt på andre tver så virker tatung som om ting ikke kommer til sin rett. At du ikke legger merke til detaljer i grafikken like lett osv. Men den er jo billig da, og kanskje det betyr mer.

Lenke til kommentar
Sånn generelt ville jeg styrt unna Tatung. Jeg har et par kompiser som bruker den tven og de virker fornøyde, men jeg synes ikke akkurat at den er noe å rope hurra for selv når jeg har testet Xbox 360 på den. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvorfor, men etter å ha spilt på andre tver så virker tatung som om ting ikke kommer til sin rett. At du ikke legger merke til detaljer i grafikken like lett osv. Men den er jo billig da, og kanskje det betyr mer.

 

Signerer din uttalelse.

Byggekvaliteten er veldig variabel. Er du heldig får du en tv som funker ok, men dette virker å være mer unntaket enn regelen. Veldig vansklig å stille inn rette farger på denne, fargeblødning, etterslep osv.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg forstår virkelig ikke hva dere mener. Jeg har selv MCAK og må motsi deg på alt, ikke var det vanskelig å få rett fargeinnstilling, fargeblødning har jeg ikke oppdaget og heller ikke etterslep.

 

Den er selvfølgelig ikke like god som tv'er til den dobbelte prisen. Men jeg er godt fornøyd med den til den prisen.

Lenke til kommentar

Som sagt, veldig varierende byggekvalitet. Har du lest litt rundt om på andre forum ( er selv aktiv på andre forum), så underbygger det også vår uttalelse.

Jeg har også selv hatt Tatung V37MCGI, men denne gikk rett i retur. Makan til makkverk.

Noen er nok heldige og er fornøyde, men dette er jo bare råd som ikke trenger å følges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...