Zhyl0 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 En dag fikk jeg røde, vertikale linjer på "Creative Zen V Plus" og som <normal> bruk tilsier hender det at den blir dunket litt her og der. Så på et fall på utrolige 5-10cm døde skjermen. Det var litt trist, for spilleren var nesten helt ny. I 2 uker fortsatte jeg å bruke den, selv om det såvidt gikk ann å se menyene i STUMMENDE mørke, for jeg var for slapp til å sende den inn. Sendte den inn, med RMA-nummer og alt; Skjekka statusen på sporinga på posten daglig, helt til det stod at den hadde blitt hentet av Creative. Siden har jeg ikke hørt et pip. Kan hende jeg overdriver, men virker som om det har gått mer enn 3 måneder.. 2/3 spillere vi kjøpte sammtidig har dødd. hmmmm... Noen som har hatt samme utrolige lange reperasjonstid? Tenkte det bare er å bytte ut skjermen/sende ny og that's it... Men neida, de liker å ta det med ro. Tenker de har mista'n eller noe.
Opelduude Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Ring dit og mas. 3 måneder er uhørt, du burde få en midlertidig spiller i mens når du må vente så lenge.
kloningen Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Burde ? han SKAL få en midlertidig. er ikke det i Norges lover?
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Burde ? han SKAL få en midlertidig. er ikke det i Norges lover? de reglene driter butikkene i, loven sier at man skal ha noe som er MINST like bra, men man får alltid sugne mobieler etc. Forøvrig gjelder rgelene for "vitkige" ting, kan diskuteres om mp3 spiller er det
Thel Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Kanskje jobben hans er som lydtekniker eller noe slikt, og han bruker mp3-spilleren i jobbsammenheng Er mange ting man kan få til å bli viktige vist man bøyer sannheten litt
Betenkt Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Kanskje jobben hans er som lydtekniker eller noe slikt, og han bruker mp3-spilleren i jobbsammenheng Er mange ting man kan få til å bli viktige vist man bøyer sannheten litt Like the idea ...
Christian86 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Burde ? han SKAL få en midlertidig. er ikke det i Norges lover? de reglene driter butikkene i, loven sier at man skal ha noe som er MINST like bra, men man får alltid sugne mobieler etc. Forøvrig gjelder rgelene for "vitkige" ting, kan diskuteres om mp3 spiller er det Lyst å vise til hvor det står i loven?
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Burde ? han SKAL få en midlertidig. er ikke det i Norges lover? de reglene driter butikkene i, loven sier at man skal ha noe som er MINST like bra, men man får alltid sugne mobieler etc. Forøvrig gjelder rgelene for "vitkige" ting, kan diskuteres om mp3 spiller er det Lyst å vise til hvor det står i loven? JFGI http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...2/1036506451.98 feks
AleksanderA Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Heh, hadde akkurat det samme problemet med min spiller, men: Sendte inn til mpx, de førte ikke 4 gb utgave lengre, fikk isteden en 4gb Creative Zen <3
Zhyl0 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Har nå nylig fått spilleren på døren Men tok overdrevent lang tid, bare for å sende en SPLITTER NY... herregud.. Det bra er at nå har jeg 2x av de korte, korte korte usbkablene, ett par øreplugger, 2 "lær"-lommer å ha den ene spilleren i, og to line-in ledninger Men mangelen på informasjon plager meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå