Gå til innhold

Spennende nytt om Red Faction 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gamer.no kaster seg på flyet torsdag morgen for å kikke nærmere på både Red Faction: Guerrilla og Saints Row 2 i London. Vi kommer med våre inntrykk så raskt det lar seg gjøre.

Awesome, gleder meg til mer info.

Skrevet (endret)

Ta med ekstra minnekort til kameraet da :)

Dette er faktisk et spill jeg har sett frem til lenge, men hadde blitt litt avglemt helt til nå. Kan 2008 bli et nytt 2007?

Endret av Rage_Hunter
Skrevet

Red Faction er fortsatt et av de beste Multiplayer spillene jeg har spilt, husker på Warlords elr hva det brettet med "tårn" på hver side av mappet, så brukte jeg og en kompis alt som hadde med sprengstoff for å lage vei til hverandre. Vei i veggen liksom :p

Skrevet (endret)

Jeg husker 1-eren hadde et "steinhulebrett" i multiplayer, hvor det var en diiiger steinbro, som gikk over hele brettet omtrent. Jeg tror vi brukte en halvtime på å sprenge av endene, bare for å se om hele greia kom flygende i hodet på oss.

Skal si vi fikk store øyne da den faktisk gjorde det også. Det er slike øyeblikk jeg vil ha i Red Faction 3. :)

Endret av Tharos.
Skrevet
Ta med ekstra minnekort til kameraet da :)

Dette er faktisk et spill jeg har sett frem til lenge, men hadde blitt litt avglemt helt til nå. Kan 2008 bli et nytt 2007?

Viss du tenkte på Red Faction 3 så står følgende

Red Faction: Guerrilla tar oss tilbake til Mars, 50 år etter handlingen i det første spillet. THQ vil gi ut tittelen på Xbox 360, PlayStation 3 og PC, og den kommer ut en gang i finansåret 2009 – det vil si senest april neste år.
Skrevet

Litt skuffende at det blir tredjeperson, synes jeg. Har mer sansen for førsteperson-spill.

Førsteperson føles mer engasjerende. Da styrer jeg meg selv, mens jeg i tredjeperson-spill

styrer en annen...

Red Faction 2 var knall-bra, spesiellt på flerspiller. Har derfor ventet med spenning på en oppfølger.

Vel-vel, første eller tredje, dette spillet skal inn i samlingen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...