Gå til innhold

Vil ha en full HD pc skjerm, mulig?


Bloodax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
e8400 gir visst mest valuta for pengene for tiden. den har multiplier 8,5x, mens 8500 har 9x. Så har du bra nok ram kan det lønne seg å velge 8400, sparer en 500lapp uten at det er den helt store forskjellen i mhz. den tar du igjen på overklokking uansett =)

Gjør jeg virkelig det?

 

Har hør det før liksom. Da kan jeg kjøpe den nå da :D

Lenke til kommentar
NVIDIA Display Setup Wizard spør meg: "Does the display connected to the DVI output support HDTV?" "Enabling HDTV on a non-HD display can severely damage your display."

 

Noen som vet noe om denne funksjonen til NVIDIA, og om jeg kan bruke den?00

Ikke bry deg om begreper som HTDV osv i PC-sammenheng. Still inn skjermen på riktig oppløsning (i dette tilfellet 1680*1050), det er ganske enkelt optimalt. Andre oppløsninger som f.eks. 720p eller 1080p vil medføre unødvendig skalering og et dårligere bilde.

Lenke til kommentar

da trenger du veldig god ram som liker høye hastigheter, samt et hovedkort som lar deg leke med fsb på 530mhz.

de er det ikke mange av, så forbered deg på å betale dyrt, samt at du muligens vil trenge vannkjøling på hovedkort.

er ikke lett å komme til 4500mhz med så lav multiplier som e8400. da bør du nok vurdere e8600 eller no sånt når den kommer, noe med multiplier 10 ihvertfall

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
da trenger du veldig god ram som liker høye hastigheter, samt et hovedkort som lar deg leke med fsb på 530mhz.

de er det ikke mange av, så forbered deg på å betale dyrt, samt at du muligens vil trenge vannkjøling på hovedkort.

er ikke lett å komme til 4500mhz med så lav multiplier som e8400. da bør du nok vurdere e8600 eller no sånt når den kommer, noe med multiplier 10 ihvertfall

ok, som du ser på signaturen min så har jeg pc oppsette dær og jeg er nokså fornøyd med det. Så innkjøp av noe nytt enn en ny skjerm og CPU er noe jeg må vente med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...