UltraBIP Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg sliter litt med MP i crysis... Jeg klarer å spille helt fint har lav ping (rundt 30) på de europeiske serverene... men popper av og til opp sånt nettverksikon midt i sjermen. Og enkelte ganger, etter en time eller mer så bare popper iconet opp og ingenting skjer før jeg disconecter... Har søkt litt på nettet men finner ikke ut hva som kan være probleme... tror selv det kan være noe med modemet levert av telenor.. det er ett zyxel P-660HW-T3 Siden jeg har ett noe lignende problem i Unreal Tournament 3. Der plutselig alt stopper opp så havner du på andre siden av banen Takk for alle svar på forhånd:D
BrokenTomato Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Bruker du trådløst nett sammen med modemet?
BrokenTomato Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Når du mister tilkoblingen til serveren, mister du da kontakt med internett? Uansett så kan det være pakketap som gjør at det ikke går. Har du sterkt signal på det trådløse nettet?
UltraBIP Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 nettet funker helt find når jeg får droppen.. og jeg har sterkt signal :/
UltraBIP Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 (endret) hmm Endret 6. mars 2008 av UltraBIP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå