Gå til innhold

Iphone - must have?

mads182

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjøpte min av en kar i Lillestrøm, en kollega av meg faktisk. Han hadde 2 stk.
Jeg tror nok han siktet til når den kommer til Norge _offisielt_

Jada, jeg quotet bare feil spørsmål av han. Jeg svarte på hvor jeg hadde kjøpt min, etterom andre allerede hadde sagt at den ikke var i Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å få kontakten da jeg mottar mms? Hvis nr er lagret med +47 først kommer det bare nr. Jeg har innstalert;

Skandinavisk telefonstøtte 1.1

Norsk telefonformat 1.0

Men det ser ikke ut til å hjelpe så mye. Hva må jeg avinstallere og installere?

Skrevet (endret)
Gjør forsåvidt ikke noe å oppdatere lenger, da alle verisjoner kan jailbreakes, aktiveres, og unlockes.

Det er en sannhet med modifikasjoner. Har man 1.1.2 og ønsker å oppgradere til 1.1.3 bør man _IKKE_ gjøre det gjennom iTunes, men heller bruke noen andre triks. Google is your friend.

Det er ikke en sannhet med modifikasjoner, du kan fint oppgradere til 1.1.3 gjennom iTunes og låse opp telefonen din ved hjelp av ZiPhone. Dette uavhengig av hvilken bootloader telefonen din kom med. Løsningen du nevner er ikke nødvendig å ta i bruk lengre. Anbefaler å besøke forumet hos ipod1.no for guide.

Endret av escobar
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har et spm til dere.

Hvis jeg kjøper en unlocked iphone, hvordan vil det funke med abbonemang osv?

når jeg setter i sim kortet (passer norske sim kort med US versionen av iphone? (kommer mest derfra regner jeg med?) ), vil jeg da få mitt vanlige abbonemang? eller blir det noe annet?.

grunnen på jeg lurer er. hvis jeg kjøper en unlocked iphone, og setter i sim kortet, vil alt funke som en vanlig tlf? ingenting fiks-fanteri?

Skrevet
Har et spm til dere.

Hvis jeg kjøper en unlocked iphone, hvordan vil det funke med abbonemang osv?

når jeg setter i sim kortet (passer norske sim kort med US versionen av iphone? (kommer mest derfra regner jeg med?) ), vil jeg da få mitt vanlige abbonemang? eller blir det noe annet?.

grunnen på jeg lurer er. hvis jeg kjøper en unlocked iphone, og setter i sim kortet, vil alt funke som en vanlig tlf? ingenting fiks-fanteri?

Gå på ipod1.no, Der får du svar på de meste. Du må bruke et program som heter ziphone.

Skrevet (endret)

Lurer på en ting. hvordan lader man den, når det er US stikkkontakter på den?

funker det om jeg fjerner den lade tingen, og bruker den strøm-utgangen under? har kabel med slik utgang, som hører til en gammel DVD spiller jeg har. vil det funke?

edit: det skulle være norsk språk i følge der jeg kjøpte den. men var ikke det...

noen måter jeg kan installere det på? lit kjipt når alt er på amerikansk.. ( feks. når det ringer står det (xxx) xxx xx eller noe i den duren, og det er ikke æøå osv.

EDIT2: fant det jeg trengte og vite på denne linken. angående språk. skal teste nå :p

http://iphoneguiden.no/content/view/27/38/

EDIT3: lastet ned norskt språk og alt :) fant det ut altså. :)

Endret av *Magnus*
Skrevet (endret)

prøvde og lade den i natt. men den ble ikke ladet i det hele tatt.. hva kan være feil? kikket i morgest. og batteri indikatoren var hvit, som om den var tom..

noen som vet hva det kan være?

EDIT: Ser ut til at den Var oppladet.. i selve "home" så er braen helt hvit, slik at det ser ut som at den er tom. men med en gang jeg velger en menu, så blir den grønn og "full" :)

så den ble ladet hehe

Endret av *Magnus*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...