Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Resteurant i oslo for date


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke kjent i oslo så jeg trenger hjelp til og finne noen bra resteuranger i oslo for date, Helst ikke altfor dyrt og et sted der jeg kan parkere :)

Friday's og Hard Rock er jo veldig casual steder, du kan jo parkere i parkeringshuset nede ved tinghuset. Ellers så er jo New Orleas, Bølgen & Moi(finnes flere av de så "take your pick"), Ekebergrestauranten gode steder med greie priser

Lenke til kommentar

Å, du må gå på yaya's! En supersøt thailandsk restaurant som er billig, men som har dødsgod mat! Er skikkelig glorete, men det er en del av sjarmen. Veldig avslappet, og kelnerne går rundt i shorts og flipflops. Hver halvtime skrus alle lysene brått av, og det kommer en "regnstorm". :love:

Lenke til kommentar

Tok med kjæresten min på Xich-Lo (kinesisk) i Øvre Slottsgate på fredag, og det slo veldig godt an.

Maten er ikke så voldsomt dyr heller. Betalte rundt en høvding for en treretters middag på begge to, samt en god flaske rødvin.

 

Men vær litt tidlig ute med å bestille bord, det kan være ganske mye mennesker der en fredag kveld.

Uansett, maten var helt knall og servitørene har god greie på jobben sin. Anbefales på det sterkeste! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...