Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger informasjon ang. ridestilling


Anarkist

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

jeg har flere ganger fundert på om hvorfor den ridestillingen ikke fungerer mellom meg og damene jeg har elsket med. Når de sitter oppå penisen min så går ikke den ridestillingen. Jeg vet ikke hvorfor? Da må vi ta misjonær stilling eller doggy style. Hva kan grunnen for det være? Kan dere gi noen gode råd ang. denne stillingen der damen sitter oppå meg og jeg ligger på ryggen. Og hun skal ri på min penis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er problemet at penisen kommer ut av hullet og at når dama sitter på den så gjør det utrolig vondt for hennes vekt bøyer den. Ikke det at damene er feit eller noe slikt, men kanskje de er høye?

 

Når jeg ser på filmer så ser det veldig enkelt ut og virker som om det skal være like lett som en misjonær stilling. Men denne ridestillingen er noe av det vanskeligste som jeg ennå ikke har fått til med damene mine :ermm:

 

 

 

Like "intressante" innlegg som alltid anarkist.

 

Men som russlebiff sier så må du kanskje forklare hva som ikke går sånn at man kan "hjelpe" til :roll:

Lenke til kommentar

Funderer litt på denne her jeg og :) Har prøvd et par-3 ganger, men det er liksom ikke så godt som det ser ut som, pga det er litt ubehagelig som TS sier. Akkurat samme problem som han .. Problemet er heller ikke at jenten er for tung. Ender alltid opp med en "omvendt misjonær-stilling"-lignende sak, der hun holder seg oppe og jeg beveger meg ut og inn.. :) Det høres litt skittent ut når jeg tenker meg om :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...