Brian Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hei Holder for tiden på med å spille S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl for andre gang, og har kommet ganske langt i spillet. Men er det andre spill som jeg også kan prøve som har samme opplegget? Må ha noe å bryne meg på til Clear Sky kommer. Liker veldig godt forholdet mellom skitprating og skyting, ikke for mye jabbing så jeg går lei, og heller ikke for mye løp og skyt. Veldig fin balanse, finnes det andre spill som kan måle seg? Eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet til Clear Sky kommer? Når kommer dette ut forresten? Noe nytt som har kommet om spillet?
aengas Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hei Holder for tiden på med å spille S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl for andre gang, og har kommet ganske langt i spillet. Men er det andre spill som jeg også kan prøve som har samme opplegget? Må ha noe å bryne meg på til Clear Sky kommer. Liker veldig godt forholdet mellom skitprating og skyting, ikke for mye jabbing så jeg går lei, og heller ikke for mye løp og skyt. Veldig fin balanse, finnes det andre spill som kan måle seg? Eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet til Clear Sky kommer? Når kommer dette ut forresten? Noe nytt som har kommet om spillet? Oblivion kanskje?
gard. Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Boiling Point: Road to Hell ? http://en.wikipedia.org/wiki/Boiling_Point:_Road_to_Hell http://www.atari.com/boilingpoint/
-sparks- Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Boiling Point er veldig bra ja, forutsatt at du tåler litt bugs
Brian Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 Oblivion tror jeg ikke er helt min smak, men jeg har lyst å prøve det en gang. Uansett skal boiling point prøves, og ja jeg er herdet når det kommer til bugs. Har jo mange spill fra EA, det sier vel det meste.
Shifty Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Call of Cthulhu er jo ganske "noia", selv om det ikke akkurat er likt STALKER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå