Gå til innhold

Finnes det bilspill som er basert på Real Life ? ? ? -


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg lurer på om det finnes noen bilspill som er basert på 'real life'. Når jeg sier basert på real life, da mener jeg et bilspill der du må følge regler, fylle bensin, overstigelse av fartsgrensa kan gi bot...osv.

 

Jeg har søkt på google en lang stund uten å finne noen. Finnes det noen bilspill som er basert på et ekte liv? Har hatt lyst på et sånt spill ganske lenge, men det ser ut som det ikke finnes.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle bilspill er vel basert på det ekte liv? :p

 

Kort sagt: nei, spillet du spør etter finnes ikke. Men noen spill er mer realistiske enn andre. dessverre så er de aller mest realistiske bilspillene (live for speed osv) bare med banekjøring. Kanskje du skulle kikket på 18 Wheels of steel serien? Det er dog med lastebiler.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Alle bilspill er vel basert på det ekte liv? :p

 

Kort sagt: nei, spillet du spør etter finnes ikke. Men noen spill er mer realistiske enn andre. dessverre så er de aller mest realistiske bilspillene (live for speed osv) bare med banekjøring. Kanskje du skulle kikket på 18 Wheels of steel serien? Det er dog med lastebiler.

 

Lastebil ja, funker jo det også :)

 

Takk :D

Lenke til kommentar

Jeg fant noen spill her da, hvis noen skulle være intreserte:

 

- Matchbox Emergency Patrol

> Finner ikke demo versjonen :( har bare sett på bilder

 

- Search And Rescue (1, 2, 3 & 4)

> Redningsaksjon med helicopter, prøvde demo versjonen...

Er dårlig forklart om åssen man styrer helicopteret, men ser bra ut.

 

Link:

Download: Search And Rescue 4 Demo

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Har du prøvd street legal Racing redline?

 

Det er litt gammelt nå men du kan fremdeles finne det på ebay osv... Kan anbefalest sterkt, motorbyggingen er den mest realistiske i noe spill noensinne, og du kan kjøre fritt rundt som i NFS med politi osv. Kjøp det og legg inn 2.3.0 patchen :thumbup:

 

streetlegalredline20200of4.jpg

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Du har jo; Hard Truck 18 Wheels serien då. Der har du jo fleire spel i den serien. Der skal du styre ei trekkvogn for det meste. Du køyrer rundt i byen og finner lager der du finner ein henger, so koplar du den på trekkvogna. Deretter skal du køyre til ein annan by i USA og levera hengaren. Her må du fylla bensin, sove, ikke køyre over fartsgrensa, ikkje på rødt lys osv. Så det er ganske realistisk sånn sett. Litt kjedelig i lengden syns eg, men det kan jo vera verdt eit forsøk.

 

I eine versjonen veit eg også at du kan starta ditt eige Transportfirma. Då skal du leiga inn sjåførar, kjøpa køyretøy og finne ruter du vil køyre på. Trur det var Hard Truck 18 Wheels of Steel American Across eller noko sånt da heite.

 

screen_1.jpg

 

2.jpg

 

18wheels_2.jpg

 

hard-truck-tycoon-2.jpg

 

screenshot3.jpg

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Har du prøvd street legal Racing redline?

 

Det er litt gammelt nå men du kan fremdeles finne det på ebay osv... Kan anbefalest sterkt, motorbyggingen er den mest realistiske i noe spill noensinne, og du kan kjøre fritt rundt som i NFS med politi osv. Kjøp det og legg inn 2.3.0 patchen :thumbup:

 

streetlegalredline20200of4.jpg

 

Jeg har prøvd dette spillet hos en venn, men på denne pcen så lagger det noen ganger... ellers så hadde jeg hatt dette spillet.

Takk uansett :D

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Du har jo; Hard Truck 18 Wheels serien då. Der har du jo fleire spel i den serien. Der skal du styre ei trekkvogn for det meste. Du køyrer rundt i byen og finner lager der du finner ein henger, so koplar du den på trekkvogna. Deretter skal du køyre til ein annan by i USA og levera hengaren. Her må du fylla bensin, sove, ikke køyre over fartsgrensa, ikkje på rødt lys osv. Så det er ganske realistisk sånn sett. Litt kjedelig i lengden syns eg, men det kan jo vera verdt eit forsøk.

 

I eine versjonen veit eg også at du kan starta ditt eige Transportfirma. Då skal du leiga inn sjåførar, kjøpa køyretøy og finne ruter du vil køyre på. Trur det var Hard Truck 18 Wheels of Steel American Across eller noko sånt da heite.

 

screen_1.jpg

 

2.jpg

 

18wheels_2.jpg

 

hard-truck-tycoon-2.jpg

 

screenshot3.jpg

 

 

Takk :D skal prøve denne også, jeg har prøvd Rig'n'Roll før, ganske lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...