TaigaH Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Magister's Terrace, vanskeligst :< Som en god tommelfingerregel bør man etter min mening ha 490 defence, 12k HP unbuffed, 40% dodge og parry til sammen Hmm, litt heftig med 40% er det ikke, husker ikke hvilke stats jeg hadde back in the day men synes det høres ganske høyt ut -_- Endret 21. februar 2008 av TaigaH
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Dess nærmere, dess bedre. Jeg tanker helt fint og har 19.16/16.13 ubuffet, men jobber meg opp mot 20/20 (eller tilsvarende).
TaigaH Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Det er jo snakk om heroic tanking her, regner jeg med. 40% høres jo mer enn nok ut for full Karazhan oO
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Det er det. :> Du klarer deg fint med 15/15
Shadow2007 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Takker for gode svar. Spørs om jeg venter litt da i og med at min "personlige" healer sleit litt i går med og holde party oppe på sisteboss i Botanica... Det er sant som folk sier: det er på lvl 70 spillet "starter" Hehe
Darth Kjell Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Takker for gode svar. Spørs om jeg venter litt da i og med at min "personlige" healer sleit litt i går med og holde party oppe på sisteboss i Botanica... Det er sant som folk sier: det er på lvl 70 spillet "starter" Hehe Ser at healeren din er specced imp divine spirit (23/38/0). Det blir MYE enklere å heale party hvis han/hun speccer om til Circle of Healing. Imp divine spirit utgjør ikke nok til at det er verdt det, før du kommer i 25-man instances (etter min mening). Med CoH healer en prest like bra (ca) som en resto shaman (men shaman er fremdeles bedre pga totems). Personlig angrer jeg ikke et sekund på at jeg gikk over fra imp divine spirit til CoH specc. Edit: Presten kan også med hell kjøpe healing trinket fra lower city (revered). Det kan også være en idé å gå over fra S1 healing gear til noe med bedre mana regen. Endret 21. februar 2008 av Darth Kjell
mau5trap Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har nå tanket nesten alle heroics i spillet med min prot warrior (Clicky) og jeg synes Slave pens og Mechanar er de utvilsomt enkleste heroicene. Har vel tatt SP på rundt 40 min et par ganger (skippe halvparten av trashen ftw). Eneste heroics jeg virkelig synes har vært vanskelig er Arcatraz, Shadowlabs og Shattered Halls. Har aldri prøvd Durnholde heroic, men forestiller meg at den er ganske bitch.
Shadow2007 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Takker for gode svar. Spørs om jeg venter litt da i og med at min "personlige" healer sleit litt i går med og holde party oppe på sisteboss i Botanica... Det er sant som folk sier: det er på lvl 70 spillet "starter" Hehe Ser at healeren din er specced imp divine spirit (23/38/0). Det blir MYE enklere å heale party hvis han/hun speccer om til Circle of Healing. Imp divine spirit utgjør ikke nok til at det er verdt det, før du kommer i 25-man instances (etter min mening). Med CoH healer en prest like bra (ca) som en resto shaman (men shaman er fremdeles bedre pga totems). Personlig angrer jeg ikke et sekund på at jeg gikk over fra imp divine spirit til CoH specc. Edit: Presten kan også med hell kjøpe healing trinket fra lower city (revered). Det kan også være en idé å gå over fra S1 healing gear til noe med bedre mana regen. Kan noen linke meg en god CoH specc? Skal brukset til 5-manns party healing På forhånd takk! Endret 21. februar 2008 av Shadow2007
lolvik Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har nå tanket nesten alle heroics i spillet med min prot warrior (Clicky) og jeg synes Slave pens og Mechanar er de utvilsomt enkleste heroicene. Har vel tatt SP på rundt 40 min et par ganger (skippe halvparten av trashen ftw). Eneste heroics jeg virkelig synes har vært vanskelig er Arcatraz, Shadowlabs og Shattered Halls. Har aldri prøvd Durnholde heroic, men forestiller meg at den er ganske bitch. Durnholde er bitch. Pullene der er helt rævkjørte i hodet for å være ærlig. Kreves, EKSTREM, forsiktighet. Samt de "hits like a truck".
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vanskelighetsgrad med udugelige medlemmer: Høy. Det fikk jeg merke etter at jeg prøvde å gjøre heroic daily i dag (UB). På tide å logge av for dagen, før nerd ragen tar over.
pcverden Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Takker for gode svar. Spørs om jeg venter litt da i og med at min "personlige" healer sleit litt i går med og holde party oppe på sisteboss i Botanica... Det er sant som folk sier: det er på lvl 70 spillet "starter" Hehe Kan love deg at når du sliter litt så blir det også så mye bedre når du endelig klarer det Pluss at du blir ikke bedre hvis du ikke blir satt på prøve til tider Endret 22. februar 2008 av pcverden
Moonshield Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Klarte faktisk SV heroic til tross for mitt eller dårlige gear til pve.
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Vel, som mage er det vanskelig å ha for dårlig gear til å klare å gjøre noe da. Hadde vært værre om du var tank eller healer. Men, nei, du har ikke så godt gear nei : )
Sink Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Kjørte heroic ramparts i natt, men ga oss etter førsteboss grunnet lite søvn på folk, og en som satt på jobb. Tanken var en pvpspecca warrior, med 13k hp og 470 defence, med meg som healer med 1450+healing 300\150mp5 og shaodwspecc, hadde en annen shadowpriest i partyet, men jeg hadde heller større problemer med å holde folk oppe, iaf når det var flere enn tank som tok dmg. Døde litt inni meg hver gang jeg så at warrioren gaina Enrage :\
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Haha, det skjønner jeg godt. Jeg har faktisk aldri tatt hele Ramps, trooor jeg. Men men, kjører ikke heroic lengre anyway. (glede seg som bare fan til 2.4)
Aachel Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Haha, det skjønner jeg godt. Jeg har faktisk aldri tatt hele Ramps, trooor jeg. Men men, kjører ikke heroic lengre anyway. (glede seg som bare fan til 2.4) Ramparts er en av de letteste - men tanke i pvp spec med shadowpriests some healer - det er dømt til å mislykkes. Edit: heoic daily ftw for badges Endret 22. februar 2008 av Aachel
Christeven Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Haha, det skjønner jeg godt. Jeg har faktisk aldri tatt hele Ramps, trooor jeg. Men men, kjører ikke heroic lengre anyway. (glede seg som bare fan til 2.4) ramp er en av de tre letteste etter min mening, er den, mechanar og slave pens alle "first timers" drar til.
Skumtroll Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Steamvaults er latterlig enkelt. Merker ingen forskjell fra normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå