Ozwald Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg begynte nettopp å spille morrowind, men det som irriterer meg er at jeg slår og slår men treffer meget sjeldent, selv om fienden står rett forran meg og jegstår med et langt sverd! Til og med når jeg står med pil og bue bommer jeg! Skal det være så tilfeldig? Er dette normalt? Kan jeg fikse det?
Ståle Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Det er vel fordi du fremdeles har lite poeng i de skillsene det vapenet bruker. Bruk vapnene pa dyr i skogen, eller kjop skills av vendors.
MiSP Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Dette har å gjøre med flere faktorer, blant annet (som Ståle sier) hvor god du er i ferdigheten du bruker (Long Blade, Short Blade, Marksman, etc.). Det har også veldig mye å si hvor mye Fatigue du har. Hvis du har løpt mye og ikke har noe særlig Fatigue igjen, så skal det godt gjøres å treffe noe som helst. Har du Fatigue helt på fullt, så treffer du mye oftere. Hvis du er ny i Morrowind, så vil jeg anbefale deg å ta en titt på tråden Nybegynnerguiden for Morrowind, det står mye der som kan være verdt å vite. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå