Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig å ikke ha smakt kaviar, som voksen? Hmm.. enig, egg og kaviar er digg!

 

Du, dysleksien din er meget synlig nå, det må jo ha vært krise da du var yngre,. men det er som Gomp (?) sier, den er nesten sjarmerende når du skriver. Jeg blir vanligvis irritert på gjentagende feilskriving, men så tenker jeg som så: Jeg har dyskalkuli. Dvs tallene stokker seg når hjernen må regne selv, og jeg er ikke «dummere» enn andre fordet.. Jeg tar «intelligensen» igjen på andre områder ;) så du er god nok som du er, Dark Seeds, sånn hvis du var i tvil. Og fantasien din er noe for seg selv, bra lesning :)

 

Syltetøy og salami høres rart ut. Ikke prøvd, men kanskje jeg skulle prøve det :)

 

 

Jeg har aldri likt slanger og insekter med 4+ bein.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke ha smakt kaviar, som voksen? Hmm.. enig, egg og kaviar er digg!

 

Du, dysleksien din er meget synlig nå, det må jo ha vært krise da du var yngre,. men det er som Gomp (?) sier, den er nesten sjarmerende når du skriver. Jeg blir vanligvis irritert på gjentagende feilskriving, men så tenker jeg som så: Jeg har dyskalkuli. Dvs tallene stokker seg når hjernen må regne selv, og jeg er ikke «dummere» enn andre fordet.. Jeg tar «intelligensen» igjen på andre områder ;) så du er god nok som du er, Dark Seeds, sånn hvis du var i tvil. Og fantasien din er noe for seg selv, bra lesning :)

 

Syltetøy og salami høres rart ut. Ikke prøvd, men kanskje jeg skulle prøve det :)

 

 

Jeg har aldri likt slanger og insekter med 4+ bein.

Jeg nevnte ikke at dysleksien min er helt borte. :hrm: Man vil oppleve det selv i dag. :wee: 

 

Jeg har verken ikke frykt eller redd for reptiler og insekter. Jeg syns dem er fasinerende. :wee:

 

Jeg har aldri vært på strippeshow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...