Gå til innhold

God kart addon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. jeg er på jakt etter en addon som gjør det mulig for meg å tegne på kartet.

Jeg bruker Carthographer og liker veldig godt den kule pilen som popper opp hver gang jeg trykker på noen koordinater eller liknende. det som er et problem er at den kun går etter punkter.

Hva jeg ønsker er en addon som gjør det mulig for meg å legge inn en "reiserute" i form av en linje på kartet som syntes på minimapet. Syntes det blir litt stress å legge inn mange, mange punkter slik at det likner på en linje.

Jeg kommer til å bruke den til å legge inn en mining rute i Nagrand, men syntes det er stress å måtte alt+tab hver gang jeg skal se kartet som jeg har i JPG format. Eller å skrive det ut. jeg er bare lat, men likevel. Noen som vet en slik addon? :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi :ohmy: Stilig. Hvor finner jeg den? Jeg tror jeg hadde en gatherer addon en gang, men den var så bugga at jeg fikk error boks opp hver gang jeg så mye som så på en vein

Skrevet
Oi :ohmy: Stilig. Hvor finner jeg den? Jeg tror jeg hadde en gatherer addon en gang, men den var så bugga at jeg fikk error boks opp hver gang jeg så mye som så på en vein

se her: Gatherer

(hadde vel gått kjappere om du hadde googlet det enn å spørre her :roll: )

Skrevet

Siden du allerede har Cartographger, bør du skaffe deg Cartographer_Routes.

Den bruker alle punktene og lager den kjappeste ruta imellom. Så slipper du å styre med to addons

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...