Gå til innhold

TES: Vampireism er noe drit - Ja svarte JA --> JA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg var så dum å altfor rask å svare på noe spm fra guildmembers i Dark Brotherhood og sa ja til å få en helsikes sykdom som plager vettet av meg. Hvordan får jeg denne bort? Hørte noe om at visst jeg hadde nights of nine kunne dette løses enkelt. HAr nights of nine, men har ikke startet noe av den delen ennå. Er fortsatt på oblivion, men både nights of nine og shivering isles er innstallert

(Xbox360)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ja, jeg var så dum å altfor rask å svare på noe spm fra guildmembers i Dark Brotherhood og sa ja til å få en helsikes sykdom som plager vettet av meg. Hvordan får jeg denne bort? Hørte noe om at visst jeg hadde nights of nine kunne dette løses enkelt. HAr nights of nine, men har ikke startet noe av den delen ennå. Er fortsatt på oblivion, men både nights of nine og shivering isles er innstallert

(Xbox360)

Les stickyen her på forumet, med tittelen Les dette før du poster, her finner du svar!. Den gir deg intet mindre enn tre vampyr-relaterte lenker, og to av dem inneholder informasjon om hvordan du blir kvitt sykdommen. :)

Endret av MiSP
Skrevet

Ok har lest gjennom hele opplegget. Altså jeg må inn i arcane university. Men jeg trenger jo en nøkkel. Og den kan jeg bare få med å styre masse med mages guild. Kjenner lysten til å spille blir bare mindre og mindre nå, blir så irritert.

Skrevet
Ok har lest gjennom hele opplegget. Altså jeg må inn i arcane university. Men jeg trenger jo en nøkkel. Og den kan jeg bare få med å styre masse med mages guild. Kjenner lysten til å spille blir bare mindre og mindre nå, blir så irritert.

Du trenger ikke en nøkkel der du må inn. Det holder at du er i lobbyen (det runde rommet), Raminus Polus vil dukke opp der etterhvert. Bare vent (med ventefunksjonen) noen ganger.

Det letteste ville vært å bare spilt videre fra en savegame fra før du ble smittet. Er det lenge siden?

Eventuelt kan du lære deg å leve med sykdommen. Man blir en del kraftigere av den. :)

Skrevet

Hadde slettet alle save games like før jeg oppdaget at jeg hadde blitt smittet.

MEN! Etter å brukt hele denne dagen har jeg greid det. Så nå kan jeg fortsette med dark brotherhood quest uten å dø i solys :new_woot:

Skrevet
Hadde slettet alle save games like før jeg oppdaget at jeg hadde blitt smittet.

MEN! Etter å brukt hele denne dagen har jeg greid det. Så nå kan jeg fortsette med dark brotherhood quest uten å dø i solys :new_woot:

Gjøre Dark Brotherhood quests i dagslys? Snakk om selvmotsigelse. :p

Skrevet

Hvis du bare får i deg blod av og til, så tåler du jo sollys gjennom hele det første av tre stadier. Spiller vampyr nå, uten å gjøre så mye sånn... Vampyrspesifikke greier, med unntakk av litt nattlig nakkebiting. Ellers er han bare en Fighters Guild-slask som tilfeldigvis ser veldig godt i mørket.

Skrevet

Men jeg lurer på, hva om du ble vampyr før du joinet mages guild? De vil jo ikke snakke med deg? Og samtidig skal du i thieves guild gjøre et quest i å stjele en stav i arch-mahe HQ, den du senere eier som arch-mage. Hva om du joina mages før du joina thieves. Ville staven respawna der eller noe sånt?

Skrevet
Men jeg lurer på, hva om du ble vampyr før du joinet mages guild? De vil jo ikke snakke med deg? Og samtidig skal du i thieves guild gjøre et quest i å stjele en stav i arch-mahe HQ, den du senere eier som arch-mage. Hva om du joina mages før du joina thieves. Ville staven respawna der eller noe sånt?

Folk snakker helt fint med deg om du er vampyr på det første stadiet. Drikker du blod ofte nok, så går det bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...