Gå til innhold

Problemer med WLAN


Sephyria

Anbefalte innlegg

Hei=)

 

Jeg har en Hp Pavilion dv 6000 med innebygget Broadcom WLAN Kort. I det siste har jeg opplevd store problemer med internettforbindelsen. Og nå får jeg ikke engang koblet til internett. Jeg finner ikke Broadcomkortet som enhet lenger. Har prøv å reinstallere driverne og formatert dataen uten at det hjelper. Om det er til noe hjelp fikk jeg Error Viewer Id 4001 opp hele tiden før jeg formaterte dataen. Det er et ! fremfor WLAN i Bios, når jeg prøver å sjekke Bootoptions. Noen forslag til hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd og oppdatere BIOS?

Vet at HP har problemer med DV 6000 og 9000 Serien, gjelder selveste hovedkortet som er problemet. Om det ikke hjelpe med oppdatering av bios så er det nok best og få den sendt inn til reprasjon. Om du ikke har garanti enda så har HP utvidet garanti fordi dette er ett kjent problem med denne serien.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Har du prøvd og oppdatere BIOS?

Vet at HP har problemer med DV 6000 og 9000 Serien, gjelder selveste hovedkortet som er problemet. Om det ikke hjelpe med oppdatering av bios så er det nok best og få den sendt inn til reprasjon. Om du ikke har garanti enda så har HP utvidet garanti fordi dette er ett kjent problem med denne serien.

 

Lykke til :)

 

Hei, nei jeg har ikke prøvd det enda. Jeg er ikke så flink med data. Så kan du forklare meg hvordan jeg oppdaterer Bios? Heldigvis har jeg garanti på dataen. Så skal ringe til HP support på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...