Gå til innhold

Beta WotLK, er dette noe å stole på?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail fra [email protected], der sto dette:

 

You have been chosen to become a participant for our upcoming World of Warcraft expansion: Wrath of the Lich King!

The beta will commence in a month from now, and we are accepting applicants for the closed beta until March 31.

 

However, if you are the original owner of your World of Warcraft account, you are granted a spot in the beta.

All you need to do is to confirm your account, but hurry!

Time is limited, and we have a selected amount of spots to fill for the beta testing period.

 

To accept the beta and confirm that you are the original owner of your account, you need to visit en link and fill in your account information. It will take about 2-3 work days before you will receive any response.

 

Please do not share this website in any way. If you do, your account can and will be suspended.

 

 

Når jeg trykker på linken så kommer jeg til en side med linken: http://wotlkbetasgnup.awardspace.com/

post-59853-1203102955_thumb.jpg

 

 

Er dette noe å stole på? Jeg tror ikke den linken der er noe blizzard ville funnet på, hva tror dere?

 

PS: Jeg har opplevd scam-mail før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for hjelpa, var litt usikker.

Vel, alle som kommer borti dette må holde seg unna da!

 

EDIT: Prøvde å bare skrive inn noe kødd, skrev inn informasjon osv, trykte neste, og det kom opp "congratulatiuons" og jeg skulle trykke finish, men knappen fungerte ikke. Haha, lattis.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Takker for hjelpa, var litt usikker.

 

Ærlig talt, hvis du er usikker, så har du ikke gjort leksa di.

 

- Blizzard har klart sagt ifra at det IKKE er noen beta, og at de vil ANNONSERE når det kommer en beta.

 

- E-post adressen har ingenting med Blizzard å gjøre

 

Jeg begynner å miste tålmodigheten med folk som spør om dette i forumet... Det skal ikke mye sunn fornuft til for å skjønne at det er scam. Ikke kast bort vår tid.

Lenke til kommentar
Takker for hjelpa, var litt usikker.

 

Ærlig talt, hvis du er usikker, så har du ikke gjort leksa di.

 

- Blizzard har klart sagt ifra at det IKKE er noen beta, og at de vil ANNONSERE når det kommer en beta.

 

- E-post adressen har ingenting med Blizzard å gjøre

 

Jeg begynner å miste tålmodigheten med folk som spør om dette i forumet... Det skal ikke mye sunn fornuft til for å skjønne at det er scam. Ikke kast bort vår tid.

 

Bare bra at folk får se hva slags scams som er der ute da.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en mail fra [email protected], der sto dette:

 

You have been chosen to become a participant for our upcoming World of Warcraft expansion: Wrath of the Lich King!

The beta will commence in a month from now, and we are accepting applicants for the closed beta until March 31.

 

However, if you are the original owner of your World of Warcraft account, you are granted a spot in the beta.

All you need to do is to confirm your account, but hurry!

Time is limited, and we have a selected amount of spots to fill for the beta testing period.

 

To accept the beta and confirm that you are the original owner of your account, you need to visit en link and fill in your account information. It will take about 2-3 work days before you will receive any response.

 

Please do not share this website in any way. If you do, your account can and will be suspended.

 

 

Når jeg trykker på linken så kommer jeg til en side med linken: http://wotlkbetasgnup.awardspace.com/

post-59853-1203102955_thumb.jpg

 

 

Er dette noe å stole på? Jeg tror ikke den linken der er noe blizzard ville funnet på, hva tror dere?

 

PS: Jeg har opplevd scam-mail før.

 

Refererer til det som står på inloggings-tekst når du starter opp WOW

 

noe sånnt som: "blizzard and none of it's employees will never ask or request your account information" = ikke oppgi account informasjonen din til noen du ikke stoler på personlig / RL. trenger ikke være lurt da eller :) det og frarådes av blizzard,

Endret av Rewws
Lenke til kommentar
Dette er det debattforum. Hvis det ikke engang skal være lov å påpeke det jeg gjør, så er det ikke vits i å kalle det et forum.

Jeg vil ikke akkurat kalle det du gjør for å "debattere". I bunn og grunn sutrer du jo bare over folk som ikke klarte å se scam'en selv. Folk er forskjellige og har forskjellig erfaring.

 

 

Denslags fjollete "kjekkas" kommentarer av din type er definitivt offtopic og utelukkende negativt. Hold deg til topic eller hold deg unna tråden.

Jeg skriver hva jeg vil helt til det blir fjernet. Jeg lar ikke andre folk som deg prøve å fortelle meg hva som er "negativt" eller "offtopic", ellers takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...