Kennyak90 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Noen som har noe peiling på Total Annihilation? jeg har klart å få 500 max units, men vil ha mere.. det er kjedelig å spille når jeg ikke kan lage mer enn 500 ting:P værsåsnill å hjelp meg;D
Crossfire Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er sikker på at noe sånt finnes, det fantes en uoffisiell utvidelsespakke også men jeg husker ikke hva den heter dessverre. Uansett tror jeg du kan finne det du leter etter her eller her
Dredd Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Du finner det meste av expansions, enheter, maps,+ + på google om du bare leter litt. Selv har jeg prøvd noen av enhetene som er lagd, men foretrekker å ha det mest mulig originalt. Synes det blir litt ubalansert med de enhetene som man kan laste ned. Endret 15. februar 2008 av Dredd
chokke Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Krogoth er jo et must! Tror det er første ekspansjonspakke som gir krogoth og generelt ny rangering av vannunits og flere andre Nå svart jeg ikke på trådstarter da, men om jeg husker ett så finnes det en annen ekspansjonspakke som inneholder drøssevis av kart og også mulighet til 1000 units (?)? Endret 15. februar 2008 av chokke
Kennyak90 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Krogoth er jo et must! Tror det er første ekspansjonspakke som gir krogoth og generelt ny rangering av vannunits og flere andre Nå svart jeg ikke på trådstarter da, men om jeg husker ett så finnes det en annen ekspansjonspakke som inneholder drøssevis av kart og også mulighet til 1000 units (?)? hvordan kan jeg finne og laste ned Krogoth? jeg har prøvd google men finner ingen plass jeg kan laste det ned på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå