Gå til innhold

army of two, hvem skal ha det?


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet det. Men det jeg mente er om det er coop mot hverandre. Ett lag av to personer mot et lag av to andre som kjemper mot hverandre, men hvor man har coop-abilities fra single player.

 

Får man noe ekstra for å preordre spillet? I USA får de ihvertfall custom-designa våpen fra en konkurranse.

Endret av Løve
Lenke til kommentar
Ja, jeg vet det. Men det jeg mente er om det er coop mot hverandre. Ett lag av to personer mot et lag av to andre som kjemper mot hverandre, men hvor man har coop-abilities fra single player.

 

Får man noe ekstra for å preordre spillet? I USA får de ihvertfall custom-designa våpen fra en konkurranse.

 

 

Det er mulig å spille to mot to over LIVE ja..

Kompisen min som har spillet, fant ut det, men siden det ikke er kommet ut har han få å spillle med, så ingen testing. Men det fungerer!

Lenke til kommentar
spillet var så alt for kort... 5 timer ca på easy :cry: men ellers et knakende godt spill

 

Jeg mener jeg hørte på en trailer eller noe sånt at det var 10 timers spilletid på normal.

 

Er det noe tråd for folk som kan skrive opp navnene og spille litt coop på live

 

Brukte ikke mer enn 5 timer jeg heller, så det må være om du er dårlig og/eller spiller på høyeste vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar
Jeg mener jeg hørte på en trailer eller noe sånt at det var 10 timers spilletid på normal.

 

Er det noe tråd for folk som kan skrive opp navnene og spille litt coop på live

 

Tror ikke det er en tråd oppe for coop på detta spillet enda men jeg spiller gjerne litt coop med folk over live. Gamertaggen er Mr Zatty

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette spillet i dag. Var egentlig på sparket, for jeg hadde ikke planer om noe spill kjøp før GTA:IV(kanskje noen andre hvis det kommer på tilbud). Men, pappa ringte fordi jeg skulle til han, også sier han at hvis jeg tar med Xbox'n så kan vi stikke innom butikken og kjøpe et spill. Så jeg ble ganske glad når jeg hørte det. På veien til butikken spurte jeg han om hva slags spill han ville kjøpe nå. Og han svarte at han ville kjøpe noe ala Call of Duty 4(han kjøpte det til meg også, så runna vi det sammen), og han snakket om MoH:Airbourne. Men jeg sa at jeg tror ikke det er så bra, hvertfall ikke i forrhold til CoD4. Så sa han, jaja, hvertfall ikke noe med aliens og monstre da. Når vi kom frem til butikken sto vi og så på noen spill. Var ikke store utvalget. Han så på MoH og et flyspill. Jeg: "Tja..". Så plukker jeg opp Army of Two. "Dette har jeg hørt mye bra om". Vi ser på det sammen, ser bra ut. Så leser vi litt bakpå. COOP! Dæven, det passer jo bra når vi er 2 pers som skal spille sammen. Men da trengte jeg en kontroll til. Jeg kjenner bare en som har 2 kontroller, så jeg ringte han. Men han tok ikke telefonen. Da sa pappa: "Du må vel nesten ha en kontroller til uansett?" Så da ble det enda en kontroller på meg :D

Har nå spilt et stykke. Drept han med granatkaster sammen med han sinnsyke med et maskingevær. "Mission 2 complete". Tar en pause nå, ble ganske hektisk og mye kløing i hodet.

Ble litt komplisert, hvertfall for pappa som ikke er vandt med kontrollene osv. Spiller også på en gammel dritt tv, greier ikke å lese noenting på skjermen, og blir ikke største opplevelsen grafikkmessig. Men blir konge og sette seg ned på tven hjemme :D

Men nå skal vi fortsette å spille..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...