Gå til innhold

Når kommer ny PS3 med BC?


prz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Men de har lenge jobbet med en total sw emulering av ps2 spill

 

Skulle gjerne hatt en kilde, jeg har ikke hørt om noen uttaleser som sier noe slikt, men så skal ikke jeg påstå at jeg er helt oppdatert heller...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Men de har lenge jobbet med en total sw emulering av ps2 spill

 

Skulle gjerne hatt en kilde, jeg har ikke hørt om noen uttaleser som sier noe slikt, men så skal ikke jeg påstå at jeg er helt oppdatert heller...

 

Diverse sitater fra intervjuer gjennom tidene samt jobbsøknader der de søker etter programmerere for utvikling av emulering av ps1,ps2 og ps3 spill. Google litt så finner du nok noe, gidder ikke selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vel, googlinga mi gav ingen resultater, og derfor spurde jeg her. Alt jeg finner er vage kommentarer om muligheter, og ingen ting som jeg ser på som en bekreftning. Man kan selfølgelig spekulere, da de ikke benekter noe i intervjuer, men det kan være mange grunner til det.

 

At de har søkt programmerere for emuliring er da ikke rart, de har jo tross alt utviklet delvis software emulering av ps2 samt full emulering av ps1.

Lenke til kommentar
Er ikke noe 'gimped' versjon..

De som ville ha bakoverkompabilitet har betalt for det...

 

Dere andre som ikke ville ha, kan kjøpe PS3 uten, og PS2 til samme pris, så ser ingen grunn til å surmule da du ikke ville kjøpe tidligere.

Det har vært klart i månder at bakoverkompabiliteten ville forsvinne, pga for store produksjonskostnader, så det er helt naturlig at slikt blir fjernet når det ikke var nok markedsinteresse for det.

 

 

Amen!

Lenke til kommentar
Uten at jeg er noen mester på området synes jeg det hadde vært veldig rart om det ikke skulle være mulig å emulere PS2 spill på 40 GB. Selv håper/tror jeg vi ser en lignende løsning som X360 har med XBOX Originals.

 

PS2 er en veldig komplisert maskin å emulere 100% i software, det vil kreve mye kraft og mange utviklere. Det vil si Sony må legge mye penger i det. Og hva har Sony sagt om BC? Jo, de prioriterer nye spill heller. Det er altså overveiende usannsynlig at de vil bruke penger på å emulere PS2 i sin billigmodell, men heller komme med en ny dyr modell.

Lenke til kommentar
Ifølge eieren av EBgames her hjemme, skulle det komme en 120Gb versjon med BC iløpet av 2008. Men han visste ikke når, eller hva prisen ville ligge på. Noen som har hørt noe om dette?

 

typisk selgere som kommer med bastante påstander om ting som bare er spekulasjon og rykter

 

Ja jeg har hørt den og 100 andre teorier, ingenting er offisiellt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Joda, men kommer den samme bundelen til Europa?

 

Jeg vet ikke noe mer enn det som stod i artiklene, poenget var at det kommer en versjon med BC så det ser jo ut til at Sony ikke har skrinlagt det helt som endel har trodd. Da er jo ihvertfall muligheten for at vi vil se noe lignende her også tilstede.

Endret av hwe
Lenke til kommentar

glem det, bakoverkomp. jaja, skjønner meg ikke på folk som kjøper ps3 60 GB til 9, 10k...koster 800 for en ps2...og en brukt finner man sikkert på loppemarked til skarve 100 kr, netshop 2995 + loppemarked, 7 k spart? og uff 20 gb mindre, som om 60 er så jevla mye mer...

 

GG dere som svir av 10k på ps3.. :thumbs:

Lenke til kommentar
glem det, bakoverkomp. jaja, skjønner meg ikke på folk som kjøper ps3 60 GB til 9, 10k...koster 800 for en ps2...og en brukt finner man sikkert på loppemarked til skarve 100 kr, netshop 2995 + loppemarked, 7 k spart? og uff 20 gb mindre, som om 60 er så jevla mye mer...

 

GG dere som svir av 10k på ps3.. :thumbs:

 

agree

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...