Gå til innhold

Noen som vet om noen bra musikkvideoer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cradle of filth - From the cradle to enslave (masse blod og syke ting)

Cradle of filth - Scorched earth erotica

 

btw, scorched earth videoen bruker for det meste klipp fra filmen "cradle of fear", som er en dårlig b-film med dååårlige effekter, dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt annet. Utrolig tidig å se på! Noen som har sett den?

Lenke til kommentar

Beatie Boys!!!!

 

ellers,

 

 

Millencolin - Pinguins and Polarbears

Millencolin - Kemp (millincolins dårligste låt, men feeeiiit video)

Millencolin - Mouse or Man

 

 

Bad Religion - American Jesus

Bad Religion - Stranger than fiction

 

Ellers er jo alltid Gorillaz sine videor underholdene ;)

Lenke til kommentar

btw, scorched earth videoen bruker for det meste klipp fra filmen "cradle of fear", som er en dårlig b-film med dååårlige effekter, dårlige skuespillere, dårlig manus, dårlig alt annet. Utrolig tidig å se på! Noen som har sett den?

 

Joda.. Har den på DVD jeg. Importert fra England. :smile:

En av de klart blodigeste filmene jeg har sett..

En av favoritt musikkvideoene mine må vel være Cradle of Filth - Born in a Burial gown. Cradle of Filth - From the cradle to enslave er jo også litt rå da :)

Lenke til kommentar

Alt av Holly Valance, spesielt Kiss Kiss. :p

Og så anbefaler jeg Holly Valance - Naughty Girl (live) .. fins kanskje mange utgaver, jeg tenker på en spesiel... (69MB hvertfall)

 

Ellers er det mye moro med Weird Al Yankovic :D

 

System of A Down - Aerials er også bra, men musikken deres generelt er litt for bråkete for meg virker det som. :)

 

Og så er jo Village People - Ymca en morsom "gladsang". Må ha vært en av tidenes første musikkvideoer? Vel, sannsynligvis ikke, men gammel uansett. :wink: Garantert pre 1980?

Men når jeg sier dette vil jeg vel få mange skjeve blikk i tiden fremover. Tar allikevel sjansen. Hvordan kunne vel jeg vite at de av mange anses som selve homsesymbol nummer 1? (No offence)

 

Glemte Enigma - Return To Innocence. Rett og slett en bra gjennomtenkt video. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...