Gå til innhold

Noen bruker WC3 kontoen min. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg spør for en kompis som ikke har bruker her.

I det siste har jeg oppdaget at noen andre bruker kontoen min til Warcraft3 inne på battlenet. Dette gjør at jeg selv ikke får logget inn. Hva kan jeg gjøre nå?

Går det ann å få ny serial av Blizzard?

Endret av JFM
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

bytt passord på kontoen!

Skrevet

Hvis det er noen som bruker din serial må du kontakte blizzard support og vise til bevis om at det er faktisk du som har den orginale serialen :) Alternativet er vel å kjøpe seg spillet på nytt for 50 kr :)

Skrevet

Tja. Aner ikke hvor aktiv folk er på WC3 lengere. Men det er vell kompisen din som har delt ut serialen til andre kompiser. Eller at han har "stjelt" den fra noen andre... Blalblalba. Bare kompisen din som vet dette...

Skrevet

Det har skjedd med meg før, uten at jeg har delt ut noen cd-key av den grunn.

Jeg pleide som regel bare å vente. En annen mulighet er at vennen din sender inn cd, cd-key og alt som hører med inn til Blizzard, og så får du nytt spill, mot en liten pris selvfølgelig.

Ellers finnes det jo andre spill, SupCom, tiberium wars, starcraft ;)

Skrevet
En annen mulighet er at vennen din sender inn cd, cd-key og alt som hører med inn til Blizzard, og så får du nytt spill, mot en liten pris selvfølgelig.

Han sier at han ikke gidder det :p

Skrevet
En annen mulighet er at vennen din sender inn cd, cd-key og alt som hører med inn til Blizzard, og så får du nytt spill, mot en liten pris selvfølgelig.

He he... da er det nok han som bruker noen andre sin serial :roll:

Skrevet

He he... da er det nok han som bruker noen andre sin serial :roll:

Det tror ikke jeg :hmm:

Skrevet (endret)

Dette skjer når han skal spille:

Venn sier:

Om du insallere med min serial f.eks, og du har logga inn, så bestemme eg meg for at eg skal spille samtidi, da kommer eg meg ikke inn fordi det kommer opp "The serial is in use by "navnet som du skrev når du installerte wc3, me min serial" Is currently using the account.

eg kommer meg ikke inn til accountlogin plassen engang

Endret av JFM
Skrevet

Kompisen din har i realiteten to valg:

1. Sende inn bilde/scan av coveret, CD-en og CD-key til Blizzards support-mail og spørre om nytt spill eller ny CD-key.

2. Kjøpe et nytt Warcraft 3.

Hvis han ikke gidder noen av delene får han klare seg uten spillet. For dette er altså de to mulighetene han har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...