Skikongen Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei, Skal til USA på jobbreise om to uker og tenkte å bestille litt snacks fra B&H Photo til hotellet mitt i Dallas. Men dette gikk dessverre ikke. Due to fraud protection measure... Dette er svaret på mailen som jeg sendte: Unfortunately due to a policy required of us by our bank, we are not able to ship orders to hotels that were paid for via credit card. This is a fraud protection measure. If you were able to pay via Bank Wire Transfer we could ship the order to your hotel. We would need the following information to conduct the order in this manner. 1) Items/quantity to be quoted on (please no links or wishlists/shopping carts as I cannot access them) 2) Your personal contact info - Name, Home Address, Telephone number 3) Name, address and phone number of Hotel you will be staying at 4) Dates of stay at Hotel as well as Hotel Reservation number 5) Email address to email the quote to Er det noen som har tips til andre store og pålitelige web-shops i USA? Skriv gjerne om du vet om de shipper til hotel også. Endret 12. februar 2008 av Skikongen
magneska Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Adorama er bra, men jeg tror ikke de heller sender til hoteller o.l. Du får sjekke de ut!
Spiffster Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har bestilt noen objektiver fra CALUMET PHOTO , men jeg skal hente det selv i butikk så jeg vet ikke om de sender til hoteller. Calumet har fått god kritikk her på forumet, og epostene/tilbudet jeg har fått har gitt et godt inntrykk.
Marzo Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 B&H kan jo sende deg pakken til hotellet? "If you were able to pay via Bank Wire Transfer we could ship the order to your hotel." Går ut i fra du ikke skal betale med et stjålet kreditt kort? Avtal med dem om betaling enten før du reiser evt ved å betale når du kommer bort, så sender de deg pakken etterpå.
Skikongen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 (endret) B&H kan jo sende deg pakken til hotellet? Ja, men da må jeg betale med sjekk, eller noe annet enn kreditkort... Og jeg har ikke tenkt til å betale med noen bankremisse eller noe annen betalingsform fra steinalderen. Jeg har heller ikke tenkt til å oppsøke den ikke-eksisterende bankfilialen til Skandiabanken og be om en bankoverføring til B&H. Går ut i fra du ikke skal betale med et stjålet kreditt kort? Selvfølgelig ikke - men det vet jo ikke dem... Avtal med dem om betaling enten før du reiser evt ved å betale når du kommer bort, så sender de deg pakken etterpå. Det er vel stort sett det man gjør når man betaler med kredittkort, er det ikke? Utover det så er B&H i New York og jeg skal ikke dit. Endret 12. februar 2008 av Skikongen
Marzo Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Når dem ikke aksepterer kredittkort er det pga svindel som dem selv sier. Her kan kort misbrukes selv om de ikke har dekning. Bankkort derimot må man ha dekning for å kunne overtrekke beløpet. De fleste av oss har et kombinert bank og kredittkort. Hvorfor ikke betale i nettbank? Bank wired transfer som de selv foreslår.
betrayer Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Ellers hvis du har litt tid til overs så har du alltid yellowpages http://yellowpages.aol.com/computers-and-e...ores/tx/dallas/ I denne tråden så er det et par stykker som blir anbefalt -> http://photography-on-the.net/forum/showth...ighlight=dallas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå