1500 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått beskjed om at elkjøp har sendt varen jeg bestilte,men hvor henter jeg varen i posten eller elkjop eller må jeg vente til jeg for postbrev om at jeg kan hente varen, eller finnes det ikke noe sånt som postbrev når det gjedler dette,og at jeg kan hente den etter å ha fått mail om dette. MVH
Loko Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hva var det du bestilte? I de fleste tilfeller henter du varen du bestilte på posten. Kjøpte du hvitevarer etc er det mulig du får dem hjemkjørt
Bagh Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Det spørs jo helt på hva du valgte da du bestilte. Du skal jo vanligsvis kunne velge hvordan du vil ha tilsendt varen, på døra, hente på postkontor osv. Nå har ikke jeg handlet på nett hos Elkjøp så jeg vet ikke hvordan de gjør det, men jeg regner med det er noe sånt.
Tomtruck Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har du bestilt en konsoll får du en hentelapp i postkassen for så å hente pakken på posthuset. Spill og filmer kommer direkte i postkassen. Dette hvis du har betalt med kort. Har du valgt postoppkrav må du nok på posthuset.
1500 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Takk for hjelpen,jeg har funnet ut at at jeg får en hentelapp på posten så jeg kan gå og hente den på posten når den har annkommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå