mxole Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hei Har funnet deler på komplett.no Så lurte jeg på om dette oppsette her kan være noe bra til spilling, eller om jeg bør bytte på noe ? Maks 11000 Takker for svar Link
Opelduude Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Synes det så veldig bra ut, de sier at intel er bra til gaming og skjermkortet ditt er en av de beste akkurat nå så.
Kristian. Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Nå har ikke jeg gårr inn på og skjekket hvorvidt delene passer sammen.. men selve oppsettet ser meget bra ut...
mxole Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Noen som kan finne ut om delene passer sammen ?
Pastafarian Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 De passer ikke fint sammen! Sjekk hovedkort og prosessor! Intel E8400 er kommet yter bedre og koster 500 kr mindre enn E6850. Ville kjøpt SATA brenner....... Men det er da et flott skjermkort! Fortsetter å pushe DENNE. Eller se det nye spill oppsettet til HW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå