maradona Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Kjøpte ørepropper eller hva det nå heter på Expert på fredag, og idag er de ødelagt. Kan ikke skjønne hva jeg har gjort galt, og jeg kan ikke finne noen ytre skade. Høyre propp gir ingen lyd. Jeg gadd selfølgelig ikke å ta med kvitteringen da jeg kjøpte dem, hva har jeg egentlig krav på? Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde du hatt kvittering så skal du vel ha alle rettigheter siden det er såpass nytt. men uten den vet jeg ikke. Anbefaler forresten at man har kvittering på headset de kan fort bli ødelagt eller bare slutte å funke... Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Registrerte selger den på navn, eller plukket du den bare i butikken og tok den til kassa? Har du ikke kvittering har du ingen rettigheter. Da må du sansynliggjøre at du har kjøpt denne der. Det kan du feks gjøre med en bankutskrift med utskriften av kjøpesummen på expert. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde dårlig tid, så jeg gikk bare uten kvitteringen, får prøve på bankutskrift, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå