Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til førstegangsanlegg?


Nerf

Anbefalte innlegg

Morn folkens.

 

Har nettopp fått kortet, og fikset bil. Det eneste som mangler nå er noe for å spille litt musikk. Har derfor sett litt rundt på hva som finnes av spillere og høyttalere, problemet er bare at jeg ikke er så ekstremt erfaren når det gjelder hva som gir best lyd, og eventuelt mest for pengene. Har ikke bruk for det mest avanserte, og vil helst ikke så ekstremt høyt opp i pris, da jeg bor på hybel og økonomien er deretter. :thumbdown:

 

Har sett på noen pakketilbud, og synes de ser relativt greit ut. Som sagt, er ikke ute etter det mest avanserte og dyre, kun noe som gir bittelitt trøkk. Er ikke nødvendig med noe råneoppsett á la 95% bass og resten diskant. Spilles mest rock og metall her i gården.

 

Har sett litt på tilbud fra Deal.no, og Bilradiospesialisten. Er litt skeptisk til Sony som spiller, skal nevnes, siden jeg ser at flere fraråder å kjøpe disse.

 

Noen som har noen innspill, eller forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn folkens.

 

Har nettopp fått kortet, og fikset bil. Det eneste som mangler nå er noe for å spille litt musikk. Har derfor sett litt rundt på hva som finnes av spillere og høyttalere, problemet er bare at jeg ikke er så ekstremt erfaren når det gjelder hva som gir best lyd, og eventuelt mest for pengene. Har ikke bruk for det mest avanserte, og vil helst ikke så ekstremt høyt opp i pris, da jeg bor på hybel og økonomien er deretter. :thumbdown:

 

Har sett på noen pakketilbud, og synes de ser relativt greit ut. Som sagt, er ikke ute etter det mest avanserte og dyre, kun noe som gir bittelitt trøkk. Er ikke nødvendig med noe råneoppsett á la 95% bass og resten diskant. Spilles mest rock og metall her i gården.

 

Har sett litt på tilbud fra Deal.no, og Bilradiospesialisten. Er litt skeptisk til Sony som spiller, skal nevnes, siden jeg ser at flere fraråder å kjøpe disse.

 

Noen som har noen innspill, eller forslag?

 

 

hva er max prisen du vil gi? å hva skal du ha? skriv en liste va du har/trenger ;) så skal vi hjelpe deg bedre ;)

Lenke til kommentar

Takker for alle tilbakemeldinger så langt. :yes:

 

Greia her er at jeg helst skulle hatt hele greia for 3k, og man skulle tro det gikk an, med tanke på at jeg ikke har de høyeste kravene. Det eneste jeg hadde kunne tenkt meg må være en AUX-inngang i front på spilleren. Ikke en nødvendighet, men en pluss for min del. Hva tror dere om f.eks. den pakken fra Deal.no jeg linket til? Nå skal ikke jeg si at jeg har alt for mye peiling, men tror kanskje den klarer seg til mitt bruk. Eller?

Lenke til kommentar
Takker for alle tilbakemeldinger så langt. :yes:

 

Greia her er at jeg helst skulle hatt hele greia for 3k, og man skulle tro det gikk an, med tanke på at jeg ikke har de høyeste kravene. Det eneste jeg hadde kunne tenkt meg må være en AUX-inngang i front på spilleren. Ikke en nødvendighet, men en pluss for min del. Hva tror dere om f.eks. den pakken fra Deal.no jeg linket til? Nå skal ikke jeg si at jeg har alt for mye peiling, men tror kanskje den klarer seg til mitt bruk. Eller?

 

 

lyd blir det jo ;) men for et amatør anlegg så er det bare å peise på ;) jeg er av den typen som må ha kvalitet når det gjelder bilstereo;) har stereo for nå 26 000kr:S

 

å enda ikke ferdig:(

Lenke til kommentar

ville gjort som defus sa her over.

man må ikke ha alt på en gang. kjipern å kjøpe for så å kaste etterhvert.

 

cd spiller (pioneer f,eks)først som du kjører på de originale høytalerne

komp sett etthvert til ca 2000 kr

så kjøper du en dynabel bf0756 4* 75w + 2* 200w som koster 3498 (billig og bra)

så til slutt en sub eller 2 fra groundzero

 

da har du anlegg i mange år å slipper å kjøpe å kaste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...