Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sata port har du koblet disken i? Du bør koble den i de gul/oransje (som hører til Intel ICH9R, er i alle fall det på X38´en) og ikke i de lilla (som hører til JMircron kontrolleren)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var pussig.. Er disken ny? Prøvd ny kabel? Prøvd å koble den til JMicron kontrolleren? - den trenger ingen drivere, men er treigere, greit til DVD-Brennere og testing.

Skrevet

Den er nok ikke ny nei, men den har funka senest i går, i enn anna maskin.

Hm, får ta å prøva å sette den i enn anna port da.

Skrevet (endret)

I disk manager, står disken som Basic eller Dynamic? Hvis den står som dynamic må du trykke høyre mustast over den og velge "import foreign disk" (mener jeg å huske)

Er den formatert a?

Endret av PerUlv2
Skrevet

Takk, ser ut til å funke.

Forresten. Har du noen forklaring på at når jeg prøver å installere wow(jaa, wow^^) med enn dvd stasjon jeg har brukt førå installere wow med. Så henger hele driten seg, før det så kommer det opp "no installation files were found". Har brukt cd'ene før. Og dvd lesern funka til å installere både HD driver og skjermkort drivere.

Skrevet

Mener å huske jeg har fått den feilmld når jeg installerte et spill der DVDen var blitt ripete. Er ikke mulig å laste ned en kopi av WOW fra nettet og installere siden spillet baserer seg på kontoer (og dermed antagelig ikke CD-key o.l.)? Men man trenger kanskje DVDen når man spiller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...