Gå til innhold

Nymobil, har allerede Nonstop


naish

Anbefalte innlegg

Hei, mobilen min har sagt takk for seg og eg tenkte å kjøpe ein ny ein. Fekk tips om at sida eg har Nonstop abonnement så blir det mykje billigere å kjøpe mobil, men tviler litt på om dette stemmer.

 

Ser på Telenor sin nettbutikk der dei har ein "Sony Ericsson S500i Green" som då står til 1,- og når eg trykker "Velg Mobil" får eg eit skjema der eg skal velge abonnement, eg velger Nonstop og det kjem kor mykje det blir på. Ifølge den står det 1,- for mobil og 85,- for frakt, så totalt med mva. og frakt blir det 86,-

 

Kan dette virkelig stemme? Er det uten månentlige avdrag etc? Eg vil ikkje kjøpe noke på kreditt og detta virka litt for billig :)

 

-Takk på forhand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, altså, du betaler kun 86,- for mobilen. Du fortsetter å betale for NonStop abbonementet ditt i 12mnd. Så totalt vil du ha betalt 3589,- etter 12mnd.

 

299,- x 12 + 1,- (1kr for telefonen) = 3589,-

 

Altså, det er ingen nedbetaling. Vi kan si det på denne måten: For at du binder deg i 12mnd til, så får du mobilen for 1kr.

 

Gikk det an å skjønne dette eller? :)

Lenke til kommentar

Stemmer det Steffen_Moss sier. Du kan kjøpe ny telefon nå, men da må du enten bryte bindingen du har per dags dato og får gebyr for dette, hvis du har binding siden oktober 07 bil gebyret være på cirka 1100kr. Da får du telefonen til 1 krone, også får du et gebyr på neste mobilregning på 1100kr. Det blir uansett billigere for deg å gjøre det slik, enn å kjøpe telefonen til full pris, som er det andre alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...