Gå til innhold

Honor:) mister eg honor


Anbefalte innlegg

EG gikk masse i BG i går fekk til slutt totalt 15300 honor:)

 

Men det eg lure på er:) Eg liker best ATV:) eg gikk på ATV og Eye of the storm på en gang eg komer inn i Eye of the storn først hele tiden:) men når eg kan gå inn i ATV så går eg inn uten at Eye of the strom er ferdig:) Mister eg da honor en eg har fått i Eye of the storm?:)

 

Eg spør får at 15300 honor er lite på 15-16 timer spilling:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
unntaket er vel når det er av-weekend. da kan du skaffe ca ~1.5k honor per time

 

Jeg har flere ganger påstått, og fått det empirisk bekreftet, at dette ikke er sant... i alle fall ikke for meg (alliance) - honor pr hour synker drastisk under AV weekend (den forholdsmessige minimale økningen av bonus honor veier ikke opp for at kampene ofte varer lengre og horde vinner oftere). Det kan være et særskilt problem for min BG-cluster - men dette har gjentatt seg gang etter gang (alt for ofte til å være tilfeldigheter).

Lenke til kommentar
Spilt omtrent 12 timer i dag, 22220 Honor points. Synes 1k timen hørtes litt lite ut, men det varierer vel fra battlegroup til battlegroup. Går iværtfall unna på Misery.

 

Edit: Dette er i AV.

Eg går utifra at du er alliance da?

Er det selv, AV går knallfort og eg føler vi vinner 70% av alle kampene.

 

AV baserer seg veldig mye på om man vinner eller ikke. Vinner en mye så får en veldig mye honor. Men lange AV'r som ender i tap gir veldig lite honor. Noen har flaks andre ikke.

Endret av Bad Apple
Lenke til kommentar

Nå er det vel ingen bonus honor i det hele tatt for AV weekend lengere, og det har heller nesten ingenting å si for honor om du taper eller vinner. - Hele poenget med AV er å ta tårnene. - Hvert tårn er verdt 60 honor og hver boss verdt 60 så vidt jeg vet. - Så hvis begge sider har tatt alle tårnene de skal, så vil forskjellen i bonus honor for den som vinner kun være 60 honor ... - det lønner seg derfor ofte å la motparten vinne og håpe at tårnene er tatt før de klarer det enn å rushe for å drepe van/drek ...

 

Og angående å miste honor; Du mister ikke den honor'en du allerede har fått (HK's) men du mister den bonus honoren du evt får når kampen er ferdig.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

15k honor på en dag er veldig bra, selv om du har investert en del timer :)

 

I AV weekends kjører vi premades og tjener 2k - 2,5k i timen da. Får 600+ honor på max 15 min matcher. Men når det ikke er AV weekend er det ikke premades og jeg ligger på 1k -1,5k i timen.

 

Og nei, du mister ikke honor hvis du forlater en BG for en annen. Når jeg samler marks pleier jeg å kjøre AV imellom eots/ab/wsg for å holde honor gående og slippe å vente 5 min på en BG. Får honor for det som blir gjort i AV'n :)

Lenke til kommentar
(Og må bare nok en gang påpeke at det ikke er Bonus honor for AV Weekend lengere, hvis det fortsatt er noen som tror det ;-))

 

Hvorfår har dei da AV Weekend?

 

Eg mener det er teit ar det ikke er Bonus honor for AV Weekend :)

 

Eg drive på å samle Gladiator sett til min hunter:) har nå 3 deler:) men det tar mange timer mer uten Bonus honor fra AV Weekend :)

Lenke til kommentar
(Og må bare nok en gang påpeke at det ikke er Bonus honor for AV Weekend lengere, hvis det fortsatt er noen som tror det ;-))

 

Hvorfår har dei da AV Weekend?

 

Eg mener det er teit ar det ikke er Bonus honor for AV Weekend :)

 

Eg drive på å samle Gladiator sett til min hunter:) har nå 3 deler:) men det tar mange timer mer uten Bonus honor fra AV Weekend :)

Man får bare 40 mer honor når kampen er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...