Gå til innhold

"Fjernkontroll" til PC


Anbefalte innlegg

"Fjernkontroll" til PC

Er det mulig å skaffe fjernkontroll til PC?

Jeg har en 40" koblet til PC-en samt en vanlig PC skjerm og jeg vil ha en mulighet til å trykke "neste", skru opp/ned lyden ol. med en fjernkontroll. Kall meg lat, men jeg gidder ikke å hoppe opp av senge for å gjøre alt med musa og tastaturet.

 

Om noen har noen alternativer/muligheter til meg, kan dere poste link til hvor jeg kan kjøpe det og/eller priser.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koble til mobilen via blåtann.. Da kan du justere lyden, spole, next osv.. Kan også styre musa, men det er litt tungvint.

 

Min kobler til så fort jeg går inn husdøra eller skrur på pcen. God rekkevidde. Det kan være litt treigt helt i begynnelsen, men ellers funker det overraskende bra.

 

Har sånn usb blåtann dings og Sony Ericsson k800i

Lenke til kommentar

Fjernkontroll til pc finner du bl.a her: http://www.datagadgets.org/pc%20fjernkontroll.htm

Koster bare 130kr så det må jo være en billig løsning

 

"Fjernkontroll" til PC

Er det mulig å skaffe fjernkontroll til PC?

Jeg har en 40" koblet til PC-en samt en vanlig PC skjerm og jeg vil ha en mulighet til å trykke "neste", skru opp/ned lyden ol. med en fjernkontroll. Kall meg lat, men jeg gidder ikke å hoppe opp av senge for å gjøre alt med musa og tastaturet.

 

Om noen har noen alternativer/muligheter til meg, kan dere poste link til hvor jeg kan kjøpe det og/eller priser.

 

På forhånd takk

Endret av arstu
Lenke til kommentar

Logitech Dinovo Mini fikk meg til å bytte synspunkt på fjernkontroll.

Vet noen hvor mye dette vil koste når det kommer med Norsk layout?

 

Edit: Fant ut hvor mye det kosta xD, men når kommer det ut i Norsk layout?

 

Edit: Vet noen av dere om det er mulig å bruke det på Media Player Classic, det er sånn "sperre" på andre multimedia tastatur som bare kan brukes i Windows Media Player etter min erfaring.

Endret av dizzled
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...