Gå til innhold

Vitaminer og mineraler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vitaminene og mineralene fra PF av bra kvalitet??

 

 

PF?

"PF" = Proteinfabrikken (.no)

 

 

Jeg kjøper mine vitaminer og mineraler på apoteket. Jeg har funnet et med kyndig personell og bra utvalg, så jeg alltid finner det jeg er på utkikk etter i akkurat de dosene jeg er på utkikk etter.

Lenke til kommentar
pikasol tabletter anbefales ..

 

Edit: mange som står i helsekost butikker har ikke peil på hva de snakker om..

heldige meg som da er i slekt med en av norges beste innenfor braasjen.

 

Er pikasol et alternativ for tran/trantabeletter eller noe man tar i tillegg?

Lenke til kommentar
pikasol tabletter anbefales ..

 

Edit: mange som står i helsekost butikker har ikke peil på hva de snakker om..

heldige meg som da er i slekt med en av norges beste innenfor braasjen.

 

Er pikasol et alternativ for tran/trantabeletter eller noe man tar i tillegg?

 

 

etter hvor langt min kunskap går er det et alternativ.

det er fiskeolje, tar det selv dagelig (nesten) og det er ett av de beste fiskeoilje produktene i norge..

 

pikasol tabletter anbefales ..

 

Edit: mange som står i helsekost butikker har ikke peil på hva de snakker om..

heldige meg som da er i slekt med en av norges beste innenfor braasjen.

Den personen i slekta di jobber tilfeldigvis i firmaet som produserer pikasol?

 

nei i helsekost butikk og selger mye av det..

<en av de beste i norge innenfor helsekost faget>

kan meget mye om pikasol han :)

Lenke til kommentar
Hva er så bra med den fiskeolja da?

ammm..

jeg er ingen ekspert på faget her men jeg vet at dette er et utrolig bra produkt og om du vil vite mer om det får du google det eller ringe til noen med peil..

det er også et produkt som de fleste nordmen hadde hatt godt av. om du ikke er en av de som spiser feit fisk minst 2 ganger i uka da..

Lenke til kommentar
chill da mann.

som sagt kjenner jeg en av norges bste innenfor helsekost bransjen og har jobbet i butikken hans og snakket mye om dette produktet..

vet selv ikke detaljer om produktet men at det er ett av de om ikke DET beste i norge(fiskeolje) og min kilde er meget troverdig.

Hei ! Her har jeg et puslespill til deg.

 

"Apell til autoritet"

 

+

 

"Logisk brist"

 

 

Se om du klarer å sette sammen de to tingene og få noe fornuftig ut av det ;) Selv om statsministeren og kongen og Bill Gates og hvem som helst hadde sagt at hasj er sunt, så hadde jeg ikke trodd på det (og det burde ingen andre heller).

Lenke til kommentar

Da får du som jeg sa ovenfor ta kontskt med noen som virkelig kan dette og bli overbevist..

det er jo ingengen tvil om at de fleste fiskeoljene som finnes i helsekost butikker o.l er sunne. bare hvilken som r best og jeg sier det er pikasol. om du er usikkr eller uenig kontakt noen eller kjøp det de selv foretrekker.

Lenke til kommentar
Da får du som jeg sa ovenfor ta kontskt med noen som virkelig kan dette og bli overbevist..

det er jo ingengen tvil om at de fleste fiskeoljene som finnes i helsekost butikker o.l er sunne. bare hvilken som r best og jeg sier det er pikasol. om du er usikkr eller uenig kontakt noen eller kjøp det de selv foretrekker.

Hvorfor skal jeg ta meg bryet med å kontakte dem, fremfor at du som faktisk hevder at det er best kommer med bevisene?

 

Jeg blir så jævlig frustrert av folk som sier ting virkelig bastant, uten å ha noen bakgrunnsinformasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...