mnemic Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vurderer å kjøpe meg Pinnacle Studio 10 Plus. Er det å anbefale? Fungerer det greit? Mye tull med det? Endret 9. februar 2008 av Jarmo
MikeB Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har bare jobbet med Pinnacle Studio 8 og det virket aldri. Har gått over til Sony Vegas 8. Det er saker ....
snurre1 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har brukt Pinnacle Studio i flere år. Nå har jeg Studio 10 pluss. Det har gått som på skinner hele tiden, har aldri hatt noe problem. Stort sett bruker jeg datamaskinen bare til bilde- og videoredigering.
Aqualong Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Vurderer å kjøpe meg Pinnacle Studio 10 Plus. Er det å anbefale? Fungerer det greit? Mye tull med det? Er vel versjon 11 som er den nyeste? Men uansett, styr unna og kjøp Vegas i stedet. Pinnacle har slitt med ustabilitet i mange år, og nyere versjoner har ikke hjulpet noe. Vegas derimot, er noe av det mest stabile redigeringsprogram som finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå