Gå til innhold

E51 og videosamtaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den?

-C-

Lurer på akkurat det samme:D!!

Kan man bruke kamera på baksiden av telefonen til Videotelefoni?? Og kan man motta Video.Telefoni?

Skrevet
Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den?

-C-

Kan man bruke kamera på baksiden av telefonen til Videotelefoni?? Og kan man motta Video.Telefoni?

Det er bare til å prøve... :new_woot:

Skrevet

-C-

Det er bare til å prøve... :new_woot:

Ikke så lett uten en E51:P Noen som har prøvd/vet dette??

Skrevet

Videotelefoni funker fint men kameraet er jo på baksiden så du snakker med displayet vekk fra deg så hvor "matnyttig" det er er en annen diskusjon... Men hvor nyttig er nå videotelefoni egentlig? ;-)

Skrevet

Du har tydeligvis ikke småbarn :)

Jeg hadde brydd meg filla om videotelefoni hvis det ikke hadde vært for at jeg har en liten en hjemme :)

Så målet er at jeg skal se den jeg ringer til... Ikke at vedkommende skal se meg.

-C-

Skrevet

Jeg hadde brydd meg filla om videotelefoni hvis det ikke hadde vært for at jeg har en liten en hjemme :)

Så målet er at jeg skal se den jeg ringer til... Ikke at vedkommende skal se meg.

-C-

helt enig, mye unge mennesker her som ikke skjønner det ;)

Skrevet

-C-

helt enig, mye unge mennesker her som ikke skjønner det ;)

He he... Er 33 år men har ingen småbarn (enda...) og tenkte faktisk ikke på den muligheten... Absolutt et bra bruksområde ja... Ser den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...