Gå til innhold

Switch - Dialekten i filmen (Voss?)


xxm0rtyque

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med deg ponnien, refererer til en (i mine øyne idiotisk) signatur til en ikke navngitt forumbruker:

Nynorske inleg blir av prinsipp aldri lest, gjelder forøvrig allt av nynorske tekster.

Eneste måte og bekjempe det på, så la oss alle slutte og lese det, dermed må de slutte og skrive det, om de vil bli hørt.

 

Noe som ikke er sant i det hele tatt.

Endret av garanti
Lenke til kommentar

Akk ja, eg var djupt skuffa og vonbroten over dette. Ein film "frå" Voss som knapt (hugsar ikkje heilt) har nokon som pratar vossadialekt. Har opplevd liknande mange ganger før diverre.

 

Hugsar eg zappa innom ein miniserie om Hitler tidleg i hans liv. Alle skodespelarane prata britisk. :wallbash:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fjerna eit innlegg med personangrep, sånt høyrer ikkje heime her.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Var ikke bare dialektene som var feil med denne filmen... Makan til kjedelig og forutsigbart pjatt. Første gang jeg har reist meg opp fra sofaen under filmen for å gå på kjøkkenet og vaske opp (da jeg følte det var mer interessant). Om ikke historien og skuespillet var dårlig nok så krydde det i tillegg av brister som tyder på dårlig produksjon. F.eks. når bussjåføren sladder med en buss full av mennesker, men som plutselig er helt tom når man ser bussen utenfra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...