Gå til innhold

3dmark06 ny personlig rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis. Noen som kjører 3dmark06 med vista uten problemer? jeg klarer ikke å kjøre 3dmark lenger. den fryser seg under loadingen til 3dmark menyen:( noen som vet hva som er knærka? har hotfix og patch.

 

Jeg har kjørt 3dMark06 i Vista i snart et år. Har aldri hatt noen problemer. Prøv og avinstaller 3dMark06 og skjermkort drivere og legg det inn igjenn. Kan jo hende det hjelper. Der er nok bare en bagatell som gjør at det ikke fungerer lenger.

 

Mvh Jon

nå har jeg gjort det. men det funker fortsatt ikke.:(

 

 

Fant denne forklaringen på nettet.

 

The title says it . this is for those who are having issues tring to start up 3dmark 06 and you get the fallowing WMI Enumeration Not Found and you looked into your services.msc and turned things on blau blau blau and still to no avail it still refuses to boot ... Now the fix , firstly you need to right clck the exe > then to porperties > in the shortcut tab > look for target should be this ( default ) "C:\ProgramFiles\Futuremark\3DMark06\3DMark06.exe" now in this window put in " -nosysteminfo" ( with out the quotes ) should look like this "C:\Program Files\Futuremark\3DMark06\3DMark06.exe" -nosysteminfo.

Lenke til kommentar
Jeg får 12k points med oppsettet som er vist nedenfor. Drar Crysis på 1650x1050 og 16Q antialising uten store problemer.Litt lav Fps når det skjer mye bare. Noen som kan si meg hvordan jeg får målt fps i crysis?

 

Trykk på | ved sidna 1 for å få opp console i spill skriv r_displayinfo 1

for å slå det av skriv r_displayinfo 0

 

Jeg får 12k points med oppsettet som er vist nedenfor. Drar Crysis på 1650x1050 og 16Q antialising uten store problemer.Litt lav Fps når det skjer mye bare. Noen som kan si meg hvordan jeg får målt fps i crysis?

 

Trykk på | ved sidna 1 for å få opp console i spill skriv r_displayinfo 1

for å slå det av skriv r_displayinfo 0

 

edit: overklokk cpu til 3 ghz skulle ikke være noe problem vil nok gi litt mer score i 3dmark06, synes 12000 var litt lite med GTX kort, får over 13500 med mitt GT kort uten å overklokke

Lenke til kommentar
Overklokking er for dem som kan det:P Eneste måten jeg klarer det på er med hjelp av Cpu level up hvor det bare er et par trykk i bios^^

 

Men jeg driver og leser meg fram så får se hva jeg får til etterhvert:)

 

Etterhvert kan du begynne å bruke rivatuner for å overklokke gpu, shader og minne på skjermkortet da vil du nok klare over 15000. Lykke til! Sjekk tempen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...