Gå til innhold

3dmark06 ny personlig rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja en ting er det å si jo høyere score å spill blir lekkert å se på

har satt min egen rec er grisefornøyd med det

spec: 1 his ati hd3870x2,,

cpu: q6600 2,4@3,4

ram: ballistix 8500@1536hz

mb: asus commando

digger dette oppsettet :whistle:

 

post-142826-1202563711_thumb.jpg

 

Den scoren der var jo fin da. Hvilke innstillinger kan du kjøre med i Crysis med 1920x1200?

Er litt nysgjerrig om det nye ATI kortet bare gir en masse 3dMark eller om man faktisk får mye ytelse i spill også.

 

Mvh Jon

Lenke til kommentar

/brife modus

 

21500 3dmark06 marks

specs er 4,230Ghz Q6600 quadcore + 2x8800GTX i SLI

 

Skal se om jeg ikke får den enda litt høyere, men må få voltmoddet skjermkortene.

 

Men grattis til OP. Det er en fin score på single kort,og det ikek mye som ikke vil flyte flott på en slik score :)

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
/brife modus

 

21500 3dmark06 marks

specs er 4,230Ghz Q6600 quadcore + 2x8800GTX i SLI

 

Skal se om jeg ikke får den enda litt høyere, men må få voltmoddet skjermkortene.

 

Men grattis til OP. Det er en fin score på single kort,og det ikek mye som ikke vil flyte flott på en slik score :)

 

-Stigma

 

Å voltmodde skjermkortene var lettere en jeg hadde trodd. Har presisjons loddebolt på jobben. Hadde aldri loddet før. Men med forstørrelses glass med lys og litt tolmodighet gikk det fint. Kan vel trygt si at det ga resultater i forhold til stock.

 

Hvilket HK bruker du Stigma?

 

Mvh Jon

Lenke til kommentar
får ikke høyere oppløsning enn 1680x1050 men det går glatt slik som du ser det her :!:

post-142826-1202585316_thumb.jpg

post-142826-1202585379_thumb.jpg

har ikke dx10 da :cry:

får masssssse igjen i spill

 

Hadde vært morsomt og se hvor mye candy du kunne satt på med 1920x1200. Sikler litt på det kortet etter jeg har byttet til Maximus Formula og at jeg i går leste at en volt mod er funnet.

 

Mvh Jon

Lenke til kommentar
Grattis. Noen som kjører 3dmark06 med vista uten problemer? jeg klarer ikke å kjøre 3dmark lenger. den fryser seg under loadingen til 3dmark menyen:( noen som vet hva som er knærka? har hotfix og patch.

 

Jeg har kjørt 3dMark06 i Vista i snart et år. Har aldri hatt noen problemer. Prøv og avinstaller 3dMark06 og skjermkort drivere og legg det inn igjenn. Kan jo hende det hjelper. Der er nok bare en bagatell som gjør at det ikke fungerer lenger.

 

Mvh Jon

Endret av jon_nethaug
Lenke til kommentar
Grattis. Noen som kjører 3dmark06 med vista uten problemer? jeg klarer ikke å kjøre 3dmark lenger. den fryser seg under loadingen til 3dmark menyen:( noen som vet hva som er knærka? har hotfix og patch.

 

Jeg har kjørt 3dMark06 i Vista i snart et år. Har aldri hatt noen problemer. Prøv og avinstaller 3dMark06 og skjermkort drivere og legg det inn igjenn. Kan jo hende det hjelper. Der er nok bare en bagatell som gjør at det ikke fungerer lenger.

 

Mvh Jon

nå har jeg gjort det. men det funker fortsatt ikke.:(

post-143047-1203027575_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...