Gå til innhold

Noen med erfaring fra rockshop.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krapyl.no er også en side med band-artikler, men med omtrent samme utvalget. Vil si rockshop har noe bedre utvalg til og med. Printet er ingenting å utsette på, ikke slike ting man kjøper på gata etter konsert fks. Utøverne er meget seriøse. Anbefales på det sterkeste;)

Lenke til kommentar

Krapyl er den mest talentlause nettbutikken eg har vore borti. Vart advart før eg handla der, men tenkte eg skulle ta sjangsen likevel. Skulle eg aldri ha gjort. Forhåndsbetalte og greier og greier, tok 2-3 veker før eg fekk pakken, og når den kom var alt feil. 2 skjorter hadde dei sendt feil størrelse og ei hadde feil motiv. Den siste kom ikkje i det heile tatt. Tok kontakt med dei og klaga og fekk bytta varene, fikk nye etter endå fleire veker, men den manglande t-skjorta var fortsatt ikkje der. Tok kontakt med dei igjen og spurte kvar den vart av, og då fekk eg svaret om at den var utsolgt. MEN SÅ SEI IFRÅ OM DET DÅ FOR POKKER, eg har jo allerede betalt den. Minste dei kunne ha gjort var å kontakte meg og faktisk informere om at den var utsolgt. Måtte sjølv igjen ta kontakt om å få ei anna skjorte istaden, (noko dei burde ha gjort, ikkje eg) og det var vel forsåvidt greit. Fikk eg den? Nei.

Gitt opp heile greia.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte en Guns'N'Roses genser for to uker siden. Idag fikk jeg mail at varen var sendt og kom om ett par dager :thumbup:

Er Krapyl i det hele tatt oppe å går? Jeg finner vertfall ikke siden når jeg søker med enten .no .net .com .org

Men, vil anbefale Rockshop.no.. virker veldig seriøse.. dessuten har jeg hørt mye mer bra om rockshop enn noobete krapyl :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...