Gå til innhold

Nye GTA IV detaljer.


Anbefalte innlegg

* The preview was hands-on, which means the game was played by the journalists as opposed to a representative from Rockstar.

* The missions that were played appear to be the same ones that were previewed by the online press last month.

* Pedestrian reactions are more true-to-life than in previous games.

* The WASTED! system is still intact. If you die, you end up at the nearest hospital (minus your weapons) the next morning.

* One button press will get you into a car. A second button press is required to start up the car's engine.

* Niko wears a helmet while riding motorcycles.

* Surroundings are more interactive (bullet holes from gunfire, environment reacting to explosions, etc).

* You can find "useful things" in cars that you hijack.

 

KILDE

 

Tøft at du kan finne nyttige ting i biler! Og at der er en knapp for å skru på motoren(liten, men fin detalj) Nå blir det enda mer action i politi-jakter :D

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, for eksempel? I hvilke andre spill starter du ved nærmeste sykehus etter å ha blitt sprengt i lufta?

Hvor foreslår du man skal starte? Skal man gå tilbake til der man savet sist?

 

Synes systemet er flott. Dør man får man straff men kan gå rett inn i action igjen. Det er bare en av de mange detaljene som gjør GTA så bra!

Enig. Det er både flott og nødvendig.

Lenke til kommentar
Skuffet over at "wasted" ennå er inntakt. Elendig..

 

Hva skulle det ellers vært? Game over?

 

Ja, for eksempel? I hvilke andre spill starter du ved nærmeste sykehus etter å ha blitt sprengt i lufta?

 

omg noob, i alle andre gta spill ofc!!!

 

Men seriøst så fungerer Wasted systemet helt fint for meg også, pleier ofte loade om jeg så blir Wasted derfor liker den lille pausen fra oppdragene hvor jeg kan springe fra sykehuset til nærmeste forbigående og slå vedkommende i tennene og deretter begynne oppgradet på nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...