Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Avenger's Shield? Holy Shock? Repentance? (ok, den er litt drøy). Evt. skaffe seg engineering-trinket?
wwwerner Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Repentance? Ja, den funker faktisk. Men likevell er det ikke noe mot Beast og Elementals... Det jeg mener er at Palladins burde få en spell som Exorcism, men som virker mot alle fiender...
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Nja, ikke enig (er paladin selv). Paladin er en sterkt melee-basert klasse. Warriors har fint lite ranged de og, såvidt jeg vet. Joda, de har bow, men hva annet?
brage_sk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Forsåvidt enig i Lycan.. Jeg mener at Paladins har mer en nok dmg.. Vet ikke helt jeg vil regne min egen paladin som. Kanskje Retrihealadin?.. Paladins har mer enn nok survaivbility. (kan ikke stave d siste xD)
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Damagen er imo grei nok den og. Intet supert, men det bør den heller ikke være. Ranged har vi fint lite av, men det er stort sett ikke nødvendig, dog et voldsomt irritasjonsmoment i pvp.
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 1v1 arena og spectator mode i arena.... Da kunne men hatt "duels" med alle i hele battlegroupen og man kunne studert de beste.
aril Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Så veldig gjerne det ble mulig for hunteren min å kunne kaste Misdirection på bottere. Det hadde vært morsomt, det.
EvenEleven Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 spectater mode ville jo lagga for de som spilte, men 1 vs 1 ville vært kult. kunne fått en slags rating der og:)
Darth Kjell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal ikke mase om nerf eller buffs av klasser. Dette er meget vanskelig, og jeg vet at Blizzard gjør sitt beste. Det er derimot andre områder av WoW jeg gjerne skulle sett forandret. Det meste har med yrker å gjøre. Det første jeg tenker på er for et slag det må være i trynet på de som er f.eks blacksmith nå (men gjelder også andre yrker). Her bruker man masse av tid på få nok nethers o.l, slik at man kan lage det "ultimate" våpenet. Dette koster utrolig mye gull. Og da måtte se at man plutselig får like bra (eller bedre) items fra vanlig honor-farming i AV må være kjedelig. Heldigvis levlet jeg opp tailoring/enchanting. Primal mooncloth-settet var veldig bra, og all den andre dritten jeg lagde kunne jeg disenchante. Hvis jeg hadde brukt masse tid på BS eller LW hadde jeg nok vært ganske forbannet nå. Etter min mening (ikke sikkert alle er enige i dette), så burde PvP-gear bare være veldig bra til PvP, og PvE veldig bra til PvE. Blizzard fikset halve problemet med TBC. Før TBC (og resillience) var det slikt at alle som hadde T1+ gear eide de som hadde f.eks rare PvP gear. Den enkleste måten å gjøre dette på, er kanskje å introdusere en ny stat som gjør at PvP-gear ikke blir like bra til PvE. Jeg har ingen formening om hva dette skulle være. Men i mine øyne er det ikke bare crafters av gear som har fått dårlig behandling i TBC. Jeg er riktig nok bare en casual spiller, men jeg føler ikke at jeg trenger å kjøpe potions lengre. Jeg ser nesten ingen grunn til levle alch/herb (som jeg var før TBC). Jeg kjøper potions ved hjelp av spirit shards og de Ogri'la-tingene. I Orgi'la kan man også kjøpe flasks man kan bruke hvis man skal ta Gruul. I TK-instancene dropper det mana og health potions som bare juling. Disse kan bare brukes i TK, men de er til stor hjelp uansett. Faktisk så er de bedre enn vanlige potions siden de stacker bedre. Med andre ord så har jeg banken full av potions o.l. Har aldri kjøpt en eneste vanlig potion på AH etter TBC. TL;DR: Gi crafterne litt bedre gear, og ikke gi ut så mange gratis potions. PvP gear skal være til PvP.
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Så balansert som WoW er 1vs1, så.Det er jo ikke poenget. Hvis ikke du vil være der så kan du jo bare drite i og signe der, vi som har lyst derimot kan vel få lov til det?
brage_sk Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Det går ikke.. neineinei... PvP er en viktig del av spillet.. For mange!
Darth Kjell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Flying mounts drepte world PvP. Håper det ikke er noen i WotLK. Ikke si at det er noe jeg sier bare fordi jeg ikke har råd til det selv. Har epic flying og 3200g til gode. Nå for tiden ser man jo nesten ikke alliance (jeg er horde). Eneste plassen jeg ser de er i Shatt. I mitt eget forsøk på å bringe tilbake world PvP levler jeg nå en hunter. Hunteren skal specces for optimal ganking. Driter i instances. Har en holy priest fra før, ikke akkurat optimalt til ganking.
MrLee Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 BG og honour rewards drepte world PvP lenge før flying mounts ble ett problem.... tarren mill/crossroads anyone?
fenris1911 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Innføre 25 års aldersgrense for å spele wow.
elf_man Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Flying mounts drepte world PvP. Håper det ikke er noen i WotLK. Ikke si at det er noe jeg sier bare fordi jeg ikke har råd til det selv. Har epic flying og 3200g til gode. Nå for tiden ser man jo nesten ikke alliance (jeg er horde). Eneste plassen jeg ser de er i Shatt. I mitt eget forsøk på å bringe tilbake world PvP levler jeg nå en hunter. Hunteren skal specces for optimal ganking. Driter i instances. Har en holy priest fra før, ikke akkurat optimalt til ganking. Selv på min server (Earthen Ring, RP server) er det rimelig mye ganking av både horde og alliance. Sjelden jeg er utenfor en instance portal hvor alliance og hordies ikke prøver å drepe hverandre
neoman Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 1 vs 1 pvp arena er min drøm også. hadde vært fantastisk bra om de hadde fått til det.
John Keats Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 1 vs 1 pvp arena er min drøm også. hadde vært fantastisk bra om de hadde fått til det. Du er warlock?
elf_man Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 1 vs 1 pvp arena er min drøm også. hadde vært fantastisk bra om de hadde fått til det. Ikke helt fan av den; hadde jeg møtt en paladin hadde vi blitt stående der i noen timer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå