Gå til innhold

Hvilken logo er penest/best i hele verden?


Anbefalte innlegg

Jeg slenger meg på de 95% i denne tråden som synes logoen til sitt eget lag er finest, og sier Liverpool. Den har alt en logo skal ha - klubbsymbolet (Liverbirden), navn og etableringsdato, klubbens hymne/slagord, fine farger og god komposisjon. Rett og slett nydelig. I tillegg har den med en hyllest i form av to flammer, som er et symbol for å minne Hillsborough-tragedien. Det aller fineste er dog Liverbirden, som er klubbens kjennetegn gjennom en årrekke (tidligere var klubblogoen kun Liverbirden) og i tillegg har den vært et symbol for Liverpool som by i alle tider, så det er ikke bare et random valgt motiv, det ligger bysjel i det hele. Så ikke bare er logoen fin, den har også det viktigste - nemlig sjel i form av symboler som er viktige for klubben. Og det er for meg mye viktigere enn selve designet.

 

147418072006492liverpoohe8.jpg

 

Jeg heier for øvrig også på Viking, men synes ikke den er blant de fineste.

 

Edit: Ordnet bilde

Liverpool sin loge er finest, men så er jeg Liverpool fan sjøl da så ;)

 

Liverpool logoen hadde vært finere om det ikke var sjøsprøytgrønn. Hadde det vært vanlig mørk grønn eller kanskje blå hadde den vært mye finere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slenger meg på de 95% i denne tråden som synes logoen til sitt eget lag er finest, og sier Liverpool. Den har alt en logo skal ha - klubbsymbolet (Liverbirden), navn og etableringsdato, klubbens hymne/slagord, fine farger og god komposisjon. Rett og slett nydelig. I tillegg har den med en hyllest i form av to flammer, som er et symbol for å minne Hillsborough-tragedien. Det aller fineste er dog Liverbirden, som er klubbens kjennetegn gjennom en årrekke (tidligere var klubblogoen kun Liverbirden) og i tillegg har den vært et symbol for Liverpool som by i alle tider, så det er ikke bare et random valgt motiv, det ligger bysjel i det hele. Så ikke bare er logoen fin, den har også det viktigste - nemlig sjel i form av symboler som er viktige for klubben. Og det er for meg mye viktigere enn selve designet.

 

147418072006492liverpoohe8.jpg

 

Jeg heier for øvrig også på Viking, men synes ikke den er blant de fineste.

 

Edit: Ordnet bilde

Liverpool sin loge er finest, men så er jeg Liverpool fan sjøl da så ;)

 

Liverpool logoen hadde vært finere om det ikke var sjøsprøytgrønn. Hadde det vært vanlig mørk grønn eller kanskje blå hadde den vært mye finere

Ja det er faktisk enig med deg i ;)

Denne fargen her er bedre

post-146909-1207411810_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...