Gå til innhold

Mass Effect - Scan the keepers


Skyttt

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gjøre hele Scan The Keepers-oppdraget nå som jeg kjører gjennom Mass Effect for andre gang. Har tråla Citadel og scanna alle keepersene, samt gått gjennom krangelen til de to snåle forskerne. Nå ligger oppdraget under fullførte assignments, med teksten: "You've scanned several keepers and sent off the results. No doubt these findings will uncover some interesting and, as of yet, unknown facts about the small insect-like creatures".

 

Er dette alt? Tråla jeg virkelig hele Citadel for denne teksten? Hadde virkelig håpa på at noe mer skulle skje, at dette skulle ha noen betydning.

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle gjøre hele Scan The Keepers-oppdraget nå som jeg kjører gjennom Mass Effect for andre gang. Har tråla Citadel og scanna alle keepersene, samt gått gjennom krangelen til de to snåle forskerne. Nå ligger oppdraget under fullførte assignments, med teksten: "You've scanned several keepers and sent off the results. No doubt these findings will uncover some interesting and, as of yet, unknown facts about the small insect-like creatures".

 

Er dette alt? Tråla jeg virkelig hele Citadel for denne teksten? Hadde virkelig håpa på at noe mer skulle skje, at dette skulle ha noen betydning.

 

Legger svaret i spoiler

 

 

Alt man oppnår med dette oppdraget er spenn og XP.

Enig i at det er skuffende å få så lite igjen for så mye knoting.

 

 

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Lurer på en ting til angående et quest, nemlig questet "The Fan". Møtte denne fanen, men alt som står i ettertid er noe slikt som at "du har møtt en fan, kan ikke være noen fare å snakke med en simpel fan". Men questet er fortsatt aktivt! Vil det skje noe mer i forhold til dette questet? Gjorde ikke det i første gjennomspilling.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting til angående et quest, nemlig questet "The Fan". Møtte denne fanen, men alt som står i ettertid er noe slikt som at "du har møtt en fan, kan ikke være noen fare å snakke med en simpel fan". Men questet er fortsatt aktivt! Vil det skje noe mer i forhold til dette questet? Gjorde ikke det i første gjennomspilling.

 

Ved første gjennomspilling traff jeg han totalt...ehm... tre ganger(?) og gjennomførte quest'n på en måte som gav meg litt ekstra paragon-points samt XP.

Holder på for andre gang nå og det ser ut til at man også kan oppnå renegade-points på denne. Mine svar og hans reaksjoner tyder i alle fall på at dette neppe ender på en god måte

Lenke til kommentar
Upper Markets. Du må ha fullført en main quest planet for at han skal dukke opp igjen. Og enda en main quest planet for at han skal dukke opp tredje gang.

 

Det stemmer faktisk ikke. Det holder å dra til hvilken som helst annen planet for at han skal dukke opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...