Gå til innhold

TG - WoW, og div andre spill rekke.


Anbefalte innlegg

Hadde planer om å dra i år men ser ut som jeg må legge det på hylla. Det hadde i allefall vært mitt 10ende TG... Et lite jubileum for meg :p hehe.

 

Ang plassene deres så ville jeg valgt en rekke mer mot høyre (fra midten og mot høyre er bra). Støynivået fra scenen er plagsom høyt.

Men får se, kan hende jeg kommer... Billetter har aldri vært stress å få tak i selv om det er utsolgt på PTN.

 

De 3 siste gangene så har jeg ikke kjøpt via PTN, men via IRC av folk som ikke kan likavel. Prisen har alltid vært det samme, så et svart marked er det ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Til alle dere som er litt usikker på hva TG er for noe. (Diskusjon.no sin diskusjons link)

 

Og til dere som skal dit: Burde dere ikke sette dere med resten av diskusjon.no folka?

Lenke til kommentar
Til alle dere som er litt usikker på hva TG er for noe. (Diskusjon.no sin diskusjons link)

 

Og til dere som skal dit: Burde dere ikke sette dere med resten av diskusjon.no folka?

 

er jo ikke en selskreven regel å sitte ved diskusjon.no folka, 95% av alle de andre på TG er jo nordmenn de også, med samme interesse :p Er greit å sitte med folk du kjenner, pga mindre sjangs for tyveri + at det er litt mer organisering ved evt. lan spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...