Gå til innhold

TG - WoW, og div andre spill rekke.


Anbefalte innlegg

Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm?

Det er mest småting som blir stjålet, slikt som løse lommebøker, musematter og lignende. Det er nok ingen som tør å gå bak en pc og koble løs skjermen å ta den under armen, ihvertfall ikke hvis de rundt deg er noe bevisste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ennå ikke ebstemt meg for om jeg skal til TG dette året eller ikke. Er sjangsen for å blir frastjålet ting stor? Er det stor risiko i å ta med en over gjennomsnitter dyr pc og skjerm?

 

Er noen år siden jeg siste var der, men tviler på at folk har blitt mer krimminelle over de siste 3-4 årene.

 

Jeg var på TG 5 år på rad uten å bli fratjålet noen verdens ting. Jeg tok heller ingen forhåndsregler mot tyver. Bare gikk fra PCen, med mobil, mus, stor fin LCD-skjerm og høytalere på pulten. Mistet aldri noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Kan ikke dette året :(

Jeg er for "liten", men neste år kommer jeg sterk tilbake!

 

Du er i 92-kullet med 18+ avatar.. Trodde du var 18 jeg..

 

Fikk selv ikke lov.. Skal jobbe da uansett..

Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...